Maxine : het weggelopen meisje
Willem: leuke jongen
En nog meer.

"MAXINE KOM JE" roept lola door het huis. "Jahhaa ik kom al" zei maxine gerirriteerd "pff wat nou weer ". "Ik wil dat je uien voor me gaat halen voor de soep die ik ga maken kan je dat even doen?" Zei lola bazig. "Jaja tuurlijk geef me maar geld dan haal ik ze voor je" maxine hield haar hand op. Dit was haar kans haar kans om weg te lopen weg te lopen van haar verschrikkelijke moeder. "Ja wat sta je daar nou komt er nog wat van!?" Maxine schrok wakker uit haar gedachten "ja ik ga al ik ga al" lola keek haar na tot ze de hoek om was. Maxine was zo blij ze kon weg, weg van haar moeder weg van alles. Ze zag wel waar ze heen ging, mischien belgië ofzo ze had genoeg geld. Lola had geen klein geld, alleen een briefje van 50. "Ik denk niet dat ze me echt gaat missen" mompelde maxine in zichZelf. Nou ja maxine was ook wel beter af nu zonder "je moet dit dat dit" en al dat gezeur over opruimen, pff wat moet ze er mee.

Het begon te schemeren ze hadflink door gestapt en was bij een weg en daarnaast een super groot weiland ofzo. Ze zag in de verte eenflatgebouw staan of een landhuis.ze werd nieuwsgierig en stapte nog even door.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen