Chapter 1|| Imke
Vandaag zouden we te horen krijgen waar we naar toe gingen met ons uitstapje. Ik hoopte zo op Engeland, Amerika of Australië. Dat waren echt mijn lievelings landen. Directeur: 'En we gaan naar.....' En er was allemaal geroezemoes. Directeur: 'Engeland!' Ik ging dansen van vreugde. Dit was een droom. Maar nu komt hij uit! Half dan. Ik wouw en altijd met zijn 5en heen. Ik, Ikrame, Sarah, Gwynn en Lisa. Morgen vertrok het vliegtuig. We kregen nu vrij om onze spullen in te pakken. Het was een soort overlevings test. We krijgen geld mee. Geen idee hoeveel. Ligt er aan hoe lang we blijven. Maar ik wist al dat ik al mijn One Direction Shirts mee zou nemen. Eigenlijk gaan we met zijn 5en maar we weten niet waar de andere 4 of 3 zijn. Want het Amsterdam College gaat ook. Heel misschien kom ik ze tegen. Sarah en Ikrame hebben geluk. Ze zitten nog bij elkaar. Echt cool mijn droom komt uit!!
Thuis
Ik liep naar de huiskamer. Ik: 'Mama!' Mama: 'Ja lieverd?' Ik: 'Ik ga naar ENGELAND!' Mama: 'Lieverd wat leuk voor je. Voor hoelang?' Ik: '3 maanden.' Mama: 'Je belt me elke dag. Anders mis ik je teveel. Marieke en Papa ook.' Ik: 'Tuurlijk!' Mama: 'Ga nou snel je spullen inpakken!' Echt ik hield van haar. Maar soms ik ze te ongerust. Maar dat snap ik wel. Ik zou het ook niet leuk vinden om je kind 3 maanden te missen. Ik liep snel de trap op. Ik ging eerst mijn kledingkast plunderen. Ik had de keuze zo gemaakt. In een minuut of 5. Toen nam ik de andere dingen mee. Ik was snel klaar. Ik mocht echt boffen met mama die alles zo netjes in mijn kast legt. Ik ging toen naar mijn zusje van 9 ik speelde graag met haar. Ze was autistisch. Maar echt een schat! Ik ging naar mijn Hondje Takkie. En knuffelde hem helemaal. Dit zou mijn droom zijn. Maar ik ging Takkie en Marieke missen. Ook Mama en Papa. Papa komt pas straks thuis. Ik ging op Facebook. En typte: 'Heeii! Ik ga naar Engeland. Het land van ONE DIRECTION. Heb er zin in. XX.' Ik nam mijn laptop mee naar boven. Ik: 'Mam! Mag ik mijn Laptop mee nemen naar Engeland!' Mama: 'Doe je voorzichtig!' Ik: 'Ja!' Mam: 'Okee.' Ik pakte mijn laptop goed in. Ik hoorde de deur. Dat was vast papa. Ik liep naar beneden. Ik: 'Papa! Ik ga naar Engeland voor 3 maanden.' Papa: 'Fijn voor je schatje.' En hij gaf een knuffel.
Het was nu al half 10 ik ging naar bed. Ik kon niet slapen. Imke?? Ik: 'Ja wie is daar?' Ik deed mijn ogen open en zag daar een meisje staan. Ze was mooi. Heel mooi. Bruine ogen en Bruin haar. Ze kwam me bekend voor. Ik: 'Gwynn?' Meisje: 'Ja?' Ik: 'Is dit een droom?' Gwynn: 'Ja Imke, ik vertel je dit. We gaan elkaar zien morgen. Hoe dan ook. Ik mis je. Ik wacht op je!' En toen ging ze weg. Ik: 'Gwynn!!!'
Reageer (1)
leuk
1 decennium geleden