{ Hij tagt me in de foto en post 'm.}-Vanuit Miriam.-Meteen word zijn mobiel volgespamd met berichtjes op twitter en instagram. 'Het is al 5 uur.' zeg ik ongemakkelijk. Rein knikt, hij weet wat ik bedoel. 'Oh kut kut kut!' Roep ik en ik sla tegen de muur aan. 'Wat is er aan de hand?!' Zegt Daan die aan is komen rennen. 'Ik heb geen geld bij voor de trein.' Rein en Daan beginnen te lachen. 'Dan rijd je toch met een van ons mee?' zegt Nils vrolijk.'Waar wonen jullie dan?' vraag ik ongemakkelijk. Owen en Marleen komen knuffelend aanlopen. 'Ik woon in Waalre, Owen woont in Eindhoven, Daan in Goor en Nils in Amsterdam.' zegt Rein. 'Waalre echt?' vraag ik ongeloofwaardig. Rein knikt lachend. 'Dan rij ik met jou mee!' zeg ik vrolijk. 'He Marleen, jij woont toch ook in Waalre?' vraag ik. Marleen knikt. 'Hoe weet je dat?'. 'Oh ik had je een keer gezien in de winkel.' zeg ik lachend. 'Uhm jongens, de trein van Daan en mij gaat zo, gaan jullie mee maar het station?' zegt Nils. Iedereen stemt in en we lopen naar het station. Ik geef ze allebei een knuffel en dan zijn ze weg. We gaan naar Owens huis. 'Shit, mijn ouders zijn nog niet thuis en ik heb mijn sleutels niet bij.' zegt Owen boos. 'Dan gaan we toch even een stukje lopen ofzo, is hier ergens een speeltuin?' Vraagt Marleen terwijl ze tegen Owen aanstaat. Owen slaat een arm om haar heen. 'Follow the leader!' roept hij dan, en Rein en ik schieten in de lach. We lopen naar de speeltuin. -Vanuit Owen.-Met mijn arm om Marleen heen lopen we naar de speeltuin. Als Rein gebaard dat ik even mee moet komen geef ik snel Marleen een kus. Ze loopt samen met Miriam naar het klimrek en begint te kletsen. 'We moeten Nils en Daan ook aan iemand koppelen gast, zag je hoe ze af en toe keken vandaag?' Ik lach. 'Ja ik zag het, maar ze vinden vast wel iemand.' Rein knikt en we beginnen te lachen. Tot we opeens een gil vanuit de speeltuin horen..

Reageer (1)

  • memoriae

    NEE INEENS STOPTE DE STORY SNEL VERDER GAAN!
    of koekie monster komt je halen MWUHAHAHA
    Xx puck en koekiemonster

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen