Part 6 ~ Het Studiodagje

Vanuit mezelf:

Als Sanne en ik ons huis binnen lopen zien we dat het echt al ver af is. Als we onze vader zien lopen rennen we er naartoe en vragen of we morgen met Rein mee naar de studio mogen. Natuurlijk zegt hij zolang jullie maar oppassen is het goed! Tuurlijk passen we op zeggen we. De nacht breekt aan en Sanne en ik leren onze klasgenoten steeds beter kennen want we lopen met z'n allen te whatsappen. Sanne en ik gaan vroeg naar bed want we hebben ontzettend veel zin in morgen! Voordat we gaan slapen vraag ik aan sanne hoelaat ze uit is 11 uur zegt ze. Wacht dan even want ik ben 11:50 uit roep ik terug, en sanne roept terug oke is goed! De volgende ochtend wacht Rein ons weer op om naar school te fietsen. Als we op school zijn verloopt de dag snel. als het half 11:30 is stuur Rein me een berichtje met daarin misschien vinden jacinda en minke het wel leuk om mee te gaan dus als je het even aan hun vraagt zie ik je straks in de studio. Jacinda en Minke vinden het heel leuk dat ze mee mogen en zeggen daarom ook geen nee! Als we eenmaal de bus richting Amsterdam nemen met z'n vieren gaat alles goed totdat de bus ergens anders uitkomt! Minke en Sanne stappen stuiterend de bus uit en het eerste wat ze roepen is STARBUCKS! Jacinda en ik kijken elkaar aan omdat we weten dat we verkeerd zitten en we moeten ook wel lachen om Sanne en Minke. Nadat we ze verteld hebben dat we niet in Amsterdam zijn schrikken ze toch wel maar op het bord staat dat er over een kwartier nog een bus richting Amsterdam vertrekt dus er is geen probleem. Als we even later bij de studio aankomen rennen alle 3 de meiden naar de deurklink en beginnen hem te aaien. Ik begin kom niet meer bij van het lachen. WAAROM LACH JE roept jacinda met een brede grijns op haar gezicht WE ZIJN GEWOON EVENTJES MAINSTREET AAN HET AAIEN roept ze erachteraan. Ik begin kei hard te lachen en zeg kijk is naar boven. Daan Owen Rein en Nils staan te zwaaien naar ons en de meiden worden helemaal rood. Als we binnen zijn worden er eerst heel veel selfies gemaakt en geknuffeld door de meiden. we vertellen ons avontuur dat we hebben meegemaakt op de heenweg en luisteren nog even als ze aan het repeteren zijn daarna willen we weer met z'n allen teruggaan totdat Nils zegt dat we bij hem wel even wat kunnen drinken. We vinden het wel een goed plan dus iedereen belt z'n ouders om te vragen of dat mag en ja hoor het mag! Op naar Nils!!!

Reageer (2)

  • PlsMainiac

    SNEL DOOOOOOOOOOR XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    OKEEE....NO COMMENT HAHAHAH SNEL VERDER XXXXXX VAN DE LIEFSTE LEUKSTE BESTE KLEINE ROZE EENHOORN XXXXXXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen