als ik de volgende morgen wakker wordt ligt Nils nog naast me te slapen, awhh wat is het toch een schatje. ik stap het bed uit en loop naar beneden, heey dus jij bent het vriendinnetje van me broertje. ik draai me om en daar staat stijn, de broer van nils. uhh jaa dat ben ik. ik ben stijn en hij geeft me een hand. haha dat weet ik , ik ben vera. dan hoor ik voetstappen op de trap, aha hier ben je dus zegt nils, ja ik was kennis aan het maken met je broer.is er iets? nou zegt nils ik wou vragen of je mee ging douchen en daarna met me mee gaat ontbijten in de stad. ja is goed, samen lopen nils en ik naar boven. aardige broer heb je. nou dankje zegt nils is er teminste iemand die hem mag. haha ik hoor het alweer typisch broers ze kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar. haha schiet nou maar op zegt nils anders zet ik de douch heel koud he! als we klaar zijn met douchen en aangekleed zijn.gaan we op de fiets naar Amsterdam centrum ik mag lekker bij nils achterop, met mijn handel om zijn middel en mijn hoofd tegen zijn rug rijden we door Amsterdam. als we op de dam zijn, komen er een stel mainiacs naar ons toe gerent. omg jij bent Nils van mainstreet schreeuwt een van de meisjes. haha ja dat ben ik zegt nils. mogen we met je op de foto? tuurlijk mag dat zegt Nils, schatje wil jij de foto maken. OMG ben jij zijn vriendin? jaa dat ben ik, hoelang hebben jullie al? vraagt een van de meisjes. sinds gister, zegt nils. allemaal klaar staan voor de foto zeg ik. klik de foto is gemaakt, ik geef de camera aan nils en nu ga ik bij de meisjes staan. als die foto ook is gemaakt gaan we weer verder, nou dat waren de 1e van vandaag wen der maar aan dat dit veel vaker gaat gebeuren. haha ik vindt het wel leuk. dan stopt nils nou hier is het. ohh hoe weeet je dat ik zo gek ben op donuts? nou ik had vannacht toen jij al sliep even met esmee geappt en die zei dat je daar heel gek op bent. haha kom we gaan naar binnen zeg ik. we bestellen allebei warme chocomelk met extra slagroom. bijna de hele ochtend hebben we daar gezeten. nou en dan gaan we nu shoppen. serieus jij shoppen daar hou je toch helemaal niet van zeg ik tegen nils. jaa maar het is voor iets belangrijks dus zal het wel moeten. waar voor dan? heb je een optreden ofzo? nee dat zie je zo wel zegt Nils.

Reageer (1)

  • memoriae

    Zo cute :D!!
    VERDAAAH!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen