samen met esmee en angie lopen nils en ik naar binnen, de ouders van nils zijn er al. okee zegt Nils, Veer en ik moeten iets vertellen.. nou vertel maar zegt de moeder van Nils. Nils en ik hebben verkering. iedereen is super blij voor ons. Veertje ga je vanavond mee naar Amsterdam bij mij slapen of blijf je hier en kom je morgen avond met de trein? ik kijk mama aan. mam mag het please ik heb morgen toch geen belangrijke lessen want de toetsweek is net afgelopen. nou vooruit dan maar ik meld je morgen wel ziek, ga nu maar snel je spullen pakken. samen met nils ren ik naar boven. ik pak mijn schooltas en stop daar mijn kleren in. ondertussen heeft nils mijn prikbord met foto's van hem ontdekt, tja zo belangrijk ben je voor me zeg ik tegen hem. hij pakt me vast en geeft me een kus. even later lopen naar bende om afscheid van mijn ouders te nemen . pas je goed op der zegt mama tegen Nils, jaa zegt angie anders krijg je ruzie met mij. we beginnen te lachen en stappen de auto in. als we eenmaal in de auto zitten ga ik dicht tegen nils aan ziiten, hij slaat zijn arm om me heen en maat een foto. zo zegt hij ff plaatsen op insta en twitter dan is het gelijk officieel dat wij nu een stelletje zijn. vlak nadat de foto is geplaatst piept mijn mobiel. het is een appje van mijn ex beste vriendin melissa. 'waar denk jij mee bezig te zijn een beetje stoer doen door met Nils te nemen. tsss je bent helemaal niks, wacht maar binnekort is Nils lekker van mij dan zul je wel zien wie der hier de baas is:((. de tranen springen in me ogen. wie is dat vraagt Nils? dat is melissa ze was eerst mijn beste vriendin maar we kregen ruzie en nu heeft ze jou tweet gezien en ze wilt uit wraak jou van mij afpakken. ik begin nu nog harder te huilen. ach meisje je hoeft helemaal nergens bang voor te zijn, jij blijft altijd mijn veertje en niemand die dat stuk maakt. hij pakt me vast een geeft me een kusje op mijn hoofd. de hele weg heb ik tegen nils aangelegen alleen heb ik daar weinig van gemerkt omdat ik heb liggen slapen. als we in Amsterdam zijn maakt hij me wakker. wakker worden veertje van me, we zijn thuis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen