Foto bij Niall Horan

"i Love You" en ik meen het. Zayn is de enige reden dat ik nog met ze om ga en niet naar de politie. Ik weet niet wat het is maar ik voel me veilig bij hem. Alsof de hele wereld in kan storten en ik nog veilig kan zijn bij hem. Zayn keek op van die woorden. Hij verstijft een beetje. "sorry, zo bedoelde ik het niet." ik wilde opstaan en weg rennen de deur uit. Maar dat lukt maar half, omdat ik vastgehouden word door Zayn aan mijn pols. "blijf, please." het was geen commando, maar ook geen vraag. Ik ging weer zitten. Omdat het me net wel gelukt was op te staan. Maar niet naast hem. Ik ging op zijn schoot zitten. En meteen gaan Zayn's ogen zo ver openstaan alsof ze elk moment er uit kunnen vallen. "Niall, hoeveel weeg je?" mijn hoofd word zo rood als een boei. Hij vindt me te zwaar natuurlijk. En zo snel als ik kan ga ik van zijn schoot en ga naast hem zitten."Niall, mag ik het weten?" antwoord geven durfde ik niet. Ik wist dat ik niet zo dun was als hij. Zayn had een perfecte buik en dat hadden Liam,Louis en Harry ook. Zij hadden een mooi sixpack. Ik had een vetpack. Ik baalde dat ik zo was. Ik wilde ook wel minder wegen. Alleen lukte dat niet. Wat ik ook doe, ik val niet af. Ik ben meer gaan sporten. Minder eten en wat ik at gezonder was en nog meer sporten. Nou ja, sporten. Mijn oefeningen bestaan vooral uit weg rennen en vluchten voor Liam, Harry en Louis. En Zayn als hij bij hun is. Maar niet dat het zijn vruchten af werkt. "Niall, hoeveel weeg je nou?" "geen idee." ik meende dit ook nog. Ik durfde me niet meer te wegen sinds ik in One direction zit. Als ik op de weegschaal moest staan, ging ik niet naar beneden kijken en vroeg de persoon die het moest wegen of hij of zij het niet hardop zij. En tot nu toe werkte het. "weet je het niet of wil je niet dat ik het weet?" "ik weet het niet." "dan gaan we nu op zoek naar een weegschaal." "NEE, geen weegschaal, niet wegen." Zayn lijkt te schikken van mijn plotselinge uitbarsting. "Niall, rustig. Ik ga je niet meer wegen. Sorry, dat ik er over begon, maar je ..." verder kwam hij niet. Het geklop van de hotel kamerdeur was namelijk veel harder dan Zayn praatte. "Zayn, doe open. Verdomme." Liam stond aan de andere kant van de deur. "Niall is pleite. We moeten hem vinden. Help zoeken, Harry en Louis lopen al een half uur te zoeken en jij zit hier nog steeds te niksen." ze missen me. Wacht even, ze missen me? Zayn gebaart dat ik onder het bed moet verstoppen. Zonder iets te zeggen doe ik het. En Zayn doet de deur voor Liam open.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen