Nils en ik hebben het de hele middag nog samen daar gezeten, dan gaat mijn telefoon het is angie waar ben jij vraagt ze? uhh wat moet ik nu zeggen ik kijk Nils aan. hallo ik vraag wat zegt angie. nou ik ben in het park met Nils. Omg serieus en is het gezellig ? jaa wat denk jij dan het is super gezellig! angie wil jij esmee bellen en vragen of ze samen met jou naar mijn huis kan komen ik moet jullie namelijk iets vertellen. doe ik zegt ze nou geniet maar lekker van je moment met Nils;). nou zegt nils zullen we maar naar jou gaan want me ouders komen me zo ophalen en dan kunnen we gelijk van ons vertellen. We lopen hand in hand naar mijn huis ik ben zo gelukkig met je zegt Nils, awhh ik ook met jou en ik geef hem een kus. dan hoor ik.achter me een gil. het zijn angie en esmee, omg hebben jullie wat vraagt esmee? ja.zegt Nils we wouden jullie het zo gaan vertellen en onze.ouders ook. awhh zo lieff jullie.zijn een perfect.stel zegt esmee. nou welkom in de groep Nils.zegt angiee en ze knipoogt naar hem ;)

Reageer (2)

  • xvera287

    Hahaha angiee ik ga zeker snel verder xx

    1 decennium geleden
  • xangelica

    Snell dooor veeer echt super leukk ! Whaaa vils nira omg perfectie enzo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen