Foto bij Kissing... Peter?

-Gill-

Will was erbij. Het was Will, zeker weten. Dacht ik. Zag hij er niet jonger.. neen. 'Will!'kirde ik blij en vloog hem om de hals. Hij deed niets maar keek alleen verbaasd. Ik dacht dat hij een spelletje wilde spelen en zoende hem vol op de mond. Hij reageerde niet. Ik had het gevoel dat iedereen me aan het aanstaren was. Zowel Bill als de jongen en meisjes die bij hem waren. De jongen begon te schaterlachen en het kleinste meisje bekeek me raar aan. 'Eu..,'ze wist niet wat te zeggen. Daarom zei het grootste meisje maar wat. 'Peter.. Waarom heb je dit nooit vertelt?' vroeg ze. Wacht eens. Skandar? Georgie? Anna? 'Gill..,'zei Bill trillend van het lachen,' Ik wil je pretmomentje niet verstoren maar ik denk dat dit Will niet is.''Wat?' snel haalde ik mijn lippen van de zijne en hij keek me verbaasd aan. 'Will?' vroeg ik en begon me erg hard te schamen. 'Neen,'zei hij en knipperde met zijn ogen,'Peter. Peter Pevensie.' Oh.. my..god.. Dit kon niet waar zijn. Daarvan kende ik het landschap. Ik legde mijn handen voor mijn mond. Narnia. 'Oh my god! Sorry!' Mijn wangen werden schaamrood en ik durfde hem niet aan te kijken. Bill zat natuurlijk te schaterlachen. 'Stop eens!'riep ik geërgerd en wierp hem een dodelijke blik toe. 'Eu..,' het kleine meisje met bruin haar tot een beetje langer dan haar kin keek van mij naar Bill,' Kan iemand mij uitleggen wàt hier gaande is?' Dat moest Lucy Pevensie wel zijn. Dit kòn toch helemaal niet? 'Ik... Ik dacht dat je mijn vriendje was,'stotterde ik verlegen,' Sorry.' 'O,' hij grijnsde even en krabte op zijn hoofd,' O. Het, ehm. Het is niets;' 'Ik ben Edmund,'zei een jongen met zwart haar,' En ik denk eigenlijk dat mijn broertje het niet echt erg vond.' 'ED!'riep hij verlegen,'Oh, ik ben Peter. Dus..' 'Lucy!'zei het kleine meisje enthousiast en knuffelde mij en Bill schattig. 'Susan,'zei het andere meisje en grijnsde vriendelijk. 'Gill,'zei ik, nog altijd schamend. Hoe kon het.. 'Ik ben Bill,' zei hij enthousiast. 'Het zijn ook mensen,'glunderde Lucy,'Heh. Waarom gaan ze niet mee naar meneer Tumnus?'

Reageer (3)

  • HARREH

    Gill, jij hebt geluk. :Y)

    1 decennium geleden
  • Lioness

    hup hup, snel verder xD

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Oh nee

    dit is zo grappig.

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen