dit hoofdstuk is een beetje kort maar heb vandaag niet zo veel inspiratie maar morgen komt hoofdstuk 5 en die word heeeel spannend veel lees plezier dushies xxxxx

in de ogen van rein

HEYY WAT DOE JIJ NOU HIER!! schreew ik door de klas, iedereen kijkt me verbaast aan maar ik trek me der niks van aan. ehmmm ff kijke ....... REIN ga eens snel zitten want ik heb geen idee waar je het over hebt! JIJ WAT TOEN OOK IN AMSTERDAM EN JIJ LIEP EEN HELE RARE WINKEL IN!!!! schreeuw ik weer terug. hahahahaha hij begint te lachen. iedereen kijkt nog verbaasder als net maar ik snap het ook niet meer.. je vergist je met mijn tweelingbroer haha! ik word rood en ga weer snel zitten.

in de ogen van Aaf

ik zit in de trein met Rein Esmee Owen Kyara Sophia op weg naar de studio. Nils Kim en Daan zijn er al. Ik begin me ineens heel raar te voelen maar ik weet niet waar het door komt.. Als ik naar beneden kijk en verdrietig kijk vraag Owen aan mij AAFJEEEEEEEEE wat is der je kijkt zo sip? Ik zeg terug jullie zijn van die schattige stelletjes en ik voel me echt heel eenzaam als ik jullie zo zie :( . Owen zegt jou ware komt nog wel. ik denk ik hoop het.

in de ogen van kim

Ik ben al in de studio met Nils en Daan. Nils zit een beetje voor zich uit te staren. ik probeer zo min mogelijk naar Daan te kijken maar dat gaat zo moeilijk want hij is zoooo leuk schattig en lief... maar ik merk dat ie mij ook een beetje aan kijkt maar ik denk meteen NEE dat kan niet! Nils ziet dat ik aan Daan denk hij kent me gewoon veel te goed... arggg soms is dat best irritant!!!!! de bel gaat en Daan zegt ik doe wel open dat zullen Owen en de rest wel zijn. Als Daan weg is komt Nils naast me zitten en zegt: je vind hem echt leuk he? JA antwoord ik maar hij vind mij toch niet leuk.. dat weet je niet misschien wel zou ik het voor je uitzoeken? jaa graag dankjewelll nilsie pielsie! graag gedaan babe. Als ze binnen komen zegt Rein meteen IK EN KYARA HEBBEN EEN SUPER IDEE EN VERASSING! even blijft het stil en ik zeg nou vertel maar haha! OKE HIER KOMT HET.......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen