Part 5 ~ De eerste schooldag

vanuit mezelf:

We lopen naar boven poetsen onze tanden en gaan slapen. Als we weer wakker worden ontbijten we en maken we ons klaar voor school. Sanne komt ook naar Rein z'n huis omdat zij ook mee gaat naar de nieuwe school. Als Sanne aankomt geven Rein en Sanne elkaar een knuffel Sanne kan al beter communiceren met Rein gelukkig. Als we aankomen bij de school ziet het er wel leuk en gezellig uit allemaal. We weten allebei de weg niet dus we vragen aan Rein hoe ons rooster werkt dan weten we tenminste waar we heen moeten. De bel gaat ik zit gelukkig naast het lokaal van Sanne dus we lopen naar onze lokalen toe en er staan leraren op ons te wachten buiten, ze zeggen dat we eventjes moeten wachten totdat heel de klas binnen is en dan zal mij leraar met mij mee naar binnen lopen en Sanne's leraar met sanne mee. Als Sanne de de klas in verdwijnt ga ik daarna ook me lokaal in. Ik moet me voorstellen en daarna zei de leraar dat ik ergens mocht gaan zitten. Ik hoorde iemand achterin de klas roepen '' KOM MAAR NAAST MIJ ZITTEN'' ik loop naar het meisje toe en ga zitten terwijl ik aan de andere kant van de klas hoor ''JACINDA ZOEKT WEER IS VRIENDEN!!'' de leraar zegt tegen nadjeschka dat ze haar mond moet houden anders moet ze nablijven!. ze zegt: Heeeeey ik ben Jacinda! ik zeg vrolijk heey Jacinda terug en ze lacht me lief aan. Even later zegt ''klopt het dat ik jou ken van twitter?!! Rob_0416 toch?!'' jaa zeg ik en ik kijk is goed naar Jacinda en ik herken haar ook! het klikt meteen en het is heel gezellig tijdens alle lessen! Dan hebben we pauze en Sanne ik en Rein komen samen om te praten hoe het is. Sanne zegt dat ze een heel leuk lief meisje heeft leren kennen, ze heet Minke en ik ook fan van mainstreet. Ik zeg tegen Sanne ''OMG ik zit naast jacinda zij is echt heel erg aardig en ook mainiac!!'' even later ziet Minke ons en komt bij ons staan. Ze kletst gezellig en vraagt of ik Sanne's broer ben. ''ja zeg ik heel lief terug''. en even later komt Jacinda er ook bijstaan. dan horen we iemand roepen ''KIJK DAAR HEB JE DIE MAINIAC SUKKELTJES'' Rein zegt dat we niet op dominique en nadjeschka moeten letten. Ze worden wel aardiger als je ze leert kennen. als de schooldag is afgelopen fietsen we gezellig met zn alle naar Rein's huis en als we daar aankomen zien we dat ze druk bezig zijn in ons huis en dat we er dus kunnen gaan slapen vanavond. Sanne en ik zijn helemaal blij en Rein is ook blij voor ons. Rein vraagt of we zin hebben om morgen mee te gaan naar de studio omdat ze gaan repeteren. JAAAAA SCHREEUWT SANNE METEEN ik schrik van sanne en moet lachen, ook ik zeg is goed tegen Rein.

Reageer (2)

  • xangelica

    robb snel doooor bby <3

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Snel, door x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen