Part 4 ~ tijdens het fietsen

vanuit mezelf:

Terwijl ik naar huis fiets samen met Rein vraagt hij mij echt een aantal onverwachte dingen! Als eerste vraagt hij of ik zin heb om vanavond met hem samen te gaan chillen een soort 2 mannen avondje zegt hij met een lach op zijn gezicht. Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen dus ik zeg met een vrolijk gezicht ja terug! Als tweede vraagt hij aan mij of Sanne en ik nog single zijn, ik zeg tegen Rein dat we allebei single zijn en jij vraag ik aan hem. Hij word rood en zegt ik ben nog single maar heb wel iemand op het oog, LEUK! zeg ik tegen hem terwijl ik bij mezelf denk dat moet ik weten op wie hij verliefd is maar dat vraag ik hem dan vanavond wel. Er valt nu een lange stilte tijdens het fietsen die me best wel irriteert dus ik vraag aan Rein hoelaat ik vanavond bij zijn huis moet zijn 21:00 en dan kan je blijven tot 00:00. Ow oke super leuk! Rein slaat af naar zijn huis en roept ''TOT VANAVOND'' ik moet nog een stuk fietsen en begin te denken aan wat hij heeft gevraagd want ik zit er toch wel mee want het is best wel een rare vraag, Maar ik ga er niet moeilijk over doen als ik thuis ben eet ik, douche ik, doe andere kleren aan en fiets naar Rein. Ik bel aan en Rein doet open het valt me op dat niemand thuis is dus Rein is heel erg druk. Hij zet de tv aan op volume 100 en begint te dansen op de muziek ik moet erg lachen en Rein ook. We pakken een bak popcorn, wat chips en chocolade en zetten dat op tafel we gaan een horrorfilm kijken zegt Rein ik zeg ''jaaaa leuk want ik hou van horrorfilms''. na de horrorfilm moet ik alweer naar huis, ik heb nog echt geen zin maarja toch moet het. Als ik me fietssleutel in me fiets wil stoppen roept Rein vanuit het huis ''ROB WACHT IK HEB EEN IDEE'' ik wacht en hij komt aan met de telefoon. hij vraagt of ik zin heb om te blijven slapen want zijn ouders zijn toch niet thuis en we moeten morgen naar dezelfde school ( want ik zit nu ook op een andere school omdat ik verhuisd ben en zit dus bij Rein op school ). Ik weet niet of ik dat moet doen want ik ken hem nog maar net en vind het wel jammer voor Sanne dat ze niet kan blijven slapen want Sanne is helemaal gek van Rein. Rein is al aan het bellen naar mijn ouders en vraagt of ik mag blijven slapen. Mijn ouders vinden het goed en brengen mijn spullen.

Reageer (2)

  • UrWishhx

    HAHAHA REIN IS EEN PEDOOO HAHA NEE GRAPJE HOOWR SNEL VERDER XXX

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Hahaha ben je al ontmaagd?
    Rein toch, waar denkt hij allemaal aanxD
    Snel door xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen