Foto bij 1. meet aylee.

this is the started. [ het begin is een beetje saai, sorry daarvoor ]

langzaam word je wakker en kijkt uit het raam. het is aardig mooi weer en stapt na 10 min toch maar uit je bed. vandaag moest je dus met je familie naar zo'n rare familie bijeenkomst. geen idee waar dat nodig voor was. ze zagen elkaar wekelijks. je begon je maar alvast aan te kleden. je deed je mobiel aan om te kijken of iemand een bericht heeft gestuurd of heeft gebeld. nouw niemand heeft dus wat gestuurd denk je bij jezelf. eerst wou je maar eens gaan douche dus je zet de douche alvast aan en pakt je spulle. nadat je gedoucht hebt, gaat je telefoon. 'met aylee' 'hee hunn. zin om naar een feest te gaan vanavond?' zegt je beste vriendin kim. 'nee sorry liefje, er is vandaag weer zo'n familie bijeenkomst' 'oh okay, nee geen probleem veel plezier dan' zegt ze teleurgesteld. 'sorry hunn, jy ook veel plezier baibai' en jullie hangen op. eenmaal klaar keur je jezelf goed in de spiegele en loopt naar beneden om te kijken wie al op is. je moeder zit al aan de tafel en je hoort dat je vader tv aan het kijken is. je gaat naast je moeder zitten en maakt een paar boterhammen. dan vraag je, 'mam hoelaat wou je gaan?' 'we wouden rond 1 uur vertrekken dus laten we zeggen over een half uur gaan we' je eet je boterhammen op en trekt je schoenen alvast aan. na een half uur hoor je je moeder roepen dat ze wil gaan. dus je pakt je spullen en jullie vetrekken in de auto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen