Reageer plz op de rollen!!!
-naam
-innerlijk
-uiterlijk
-welke rol
-andere belangrijke dingen
~lema~
dit was best vreemd ik was inslaap gevallen bij daan, en werd wakker bij leslie. leslie zei dat daan waarschijnlijk boven was dus liep ik de trap op, toen ik boven was hoorde ik dat de douche aan stond. ik besloot me even om te kleden, oh nee ik ben mijn spullen vergeten! 'shit!' riep ik.
~daan~
'shit!' hoorde ik iemand roepen toen ik de douche uitzette, ik deed snel mijn joggingsbroek aan en liep mijn slaapkamer binnen. 'wat is er lem?' vroeg ik, 'ik ben mijn slaapspullen vergeten mee te nemen' zei ze paniekerig. 'lem dat is toch niet erg...' 'dan moet ik in deze kleren slapen! dat is vies!' 'dan trek je toch gewoon een t-shirt van mij aan...' 'mag dat?' 'ja tuurlijk' 'dankje' 'geen moeite hoor, maar ik ga beneden even leslie en liza halen goed?' 'ja is goed ik kleed me even om' ik liep naar beneden.
~liza~
ik werd wakker van de kou, ik denk dat leslie het merkte want hij deed zijn sweater uit en gaf hem aan mij. ik keek hem dankbaar aan en trok de sweater aan. hij rook heerlijk, heerlijk naar leslie. leslie zei 'staat je goed die jurk' 'welke jurk?' vroeg ik 'mijn sweater is bij jou een soort jurk' 'ja nou je het zegt haha'
~leslie~
liza werd wakker en had helemaal kippenvel, ik bedacht me geen moment en trok mijn sweater uit en gaf hem aan liza. ze keek me dankbaar aan en trok hem aan, toen zei ik 'staat je goed die jurk' 'welke jurk?' vroeg ze. ik antwoorde 'nou mijn sweater is bij jou een soort jurk' lachend zei ze 'ja nou je het zegt haha'. zal ik het haar vertellen dat ik haar leuk vindt en zal ik haar vragen, ik twijfelde nog even en besloot het haar toch te vragen. 'uhm liza...' 'ja les' 'ik moet je iets vertellen maar je moet niet boos worden ofso...' 'op jou kan ik niet boos worden les...' 'nou kijk het zit zo... ik... ik...' ik zuchtte even en ging verder 'liza, ik vind je leuk, je bent echt heel mooi en aardig en lief, je bent voor mij echt heel speciaal... dus ik wilde vragen of je misschien mijn meisje zou willen zijn...' ze keek me aan en toen was het stil, zo'n vervelende stilte. toen zei ze 'leslie ik vind jou ook heel aardig, knap, lief en speciaal maar...' een traan rolde over haar wang met een zucht ging ze verder 'leslie ik zou het graag willen, maar ik ben te bang om weer gekwetst te worden, weer in de steek gelaten te worden, weer... weer...' tranen liepen over haar wangen 'liza ik zou je nooit maar dan ook nooit kwetsen en al helemaal niet in de steek laten, kan je me een kans geven, ik hou echt van je, zou je alsjeblieft mijn prinsesje willen zijn?' zei ik. 'ik... ik... ik geef je een kans en ik zou dolgraag jou prinsesje willen zijn...' ik gaf haar een knuffel.
ik ga pas verder als er is gereageerd op een van de rollen uit de inleiding liefs me
Reageer (5)
Voor als je nog verder gaat:
1 decennium geleden-naam: Puck
Innerlijk: ja weet het ongeveer wel, maar: Gevoelig, grappig, lief, raar, stoer, snel gekwetst, verlegen, dromer.
uiterlijk: klik!
Welke rol: Superman uhh.. verzin maar iets: misschien vriendin van Nils *hint hint*
Andere belangrijke dingen: Puck word/werd gepest.
Goed genoeg? Offliner xx
demigodinge, deze rol past helaas niet thuis in mijn idee hoe mijn story wordt sorry! xx
1 decennium geledenik wil wel een rol, het liefst een vriendin van Rein maar aan de inleiding te zien kan dat niet dus dan wordt Nils.
1 decennium geledennaam: Chloe Clarisse Campbell
innerlijk: Chloe is een stoere meid die nergens voor terug deinst. Chloe lacht eigenlijk altijd, ook als zij zich ongemakkelijk voelt. Ze kan flink gestoord zijn, zo heeft ze ooit op tafels staan gaan dansen. Ze is bereid veel te doen voor vrienden maar vrienden met haar worden is niet makkelijk. Ze is vaak in de steek gelaten dus vertrouwd ze bijna niemand. Als ze je niet mag laat ze dat wel merken, ze kan namelijk goed de bitch uithangen als dat nodig is. verder is ze een perfectionist en hele goede luisteraar. ze is sportief en lacht graag, het maakt haar niet zoveel uit wat mensen over haar denken als zij maar lol heeft.
uiterlijk: Chloe heeft lang bruin krullend haar, mooie grote bruine ogen en ze is ongeveer 1.56 lang. (ze is nu kaal, door de chemokuren)
http://img004.lazygirls.info/people/amber_montana/amber_montana_instagram_photo_3Bn6yTyY.sized.jpg
welke rol: vriendin van Nils
andere belangrijke dingen: Chloe is half Engels en half Nederlands. ze doet al jaren aan turnen en ze is super goed, ze is Nederlands meerkamp kampioen onder de 16 jaar, verder doet ze ook aan breakdance. ze heeft een goede jeugd gehad tot dat ze er achter kwam dat ze leukemie heeft, dit heeft ze nu nog steeds maar gelukkig hebben de dokters het nu goed onder controle.
SUPER SNEL VERDER!!!
1 decennium geledenSnel door x
1 decennium geleden