#12 Six smiles and a thinking face.
Als de jongens dan allemaal terug zijn en kennis hebben gemaakt met Sophie zit iedereen op het randje van de bank. Ik haal het briefje uit mijn tas en vertel de jongens over het aankomende feest en het nadeel dat het enkel voor studenten van de vier scholen is.
"Vanmiddag tijdens wiskunde heeft de jongen, waar iedere 2e, 3e en 4e jaars meid mee naar het feest zou willen, mij gevraagd. En ik heb ja gezegd!" Ik laat het briefje aan de jongens zien en Louis en Harry staan al te fluiten!
"Wij halen je morgen middag op en dan gaan we opzoek naar de jurk voor jou!" Roept Harry trots. Liam neemt me in zijn greep en lacht. Ik spring wat op en neer met Sophie en kijk dan naar de jongens. "Goed, wie wil hem zien? Hij heeft Twitter." Louis, Zayn en Harry staan al achter me als ik mijn mobiel uit mijn vest haal.
"Laat 'm niet knapper zijn dan mij hoor! Anders moet je verplicht mij meenemen." Roept Zayn. Louis plaagt Zayn dat hij helemaal niet de knapste is. Harry hangt werkelijk over mijn schouder en trekt een goedkeurend gezicht als ik JD zijn foto open. Zayn en Louis maken een geluid waar aan je kan herkennen dat het goed zit. Liam komt ook nog even kijken en slaat dan zijn armen om me heen.
"Maar als ie je pijn doet heb ie een probleem, dat weet je?" Ik kijk 'm aan, knik en druk een kus op zijn wang. Ik ga naast Niall zitten die, aan zijn gezicht te zien, niet zo goed weet hoe die moet reageren. Ik stoot 'm zachtjes aan. "What's up?" Vraag ik zachtjes.
Hij haalt zijn schouders een beetje op en kijkt me grijnzend aan. "Nooit gedacht dat jij zo gewild ben." Ik lach. "Ik ook niet."
Thuis is mijn moeder natuurlijk helemaal vrolijk omdat ik een date heb. Ze lacht de hele avond al en pest me er een beetje mee. Hier en daar roept ze naar zichzelf; "Mijn meid heeft een date met de knapste jongen van school! Whoop whoop."
't Is dat ze het alleen thuis doet. Op de stoep is ze al weer de professionele zakenvrouw die ze altijd is.
Ik wandel naar boven en draai de douche open. Ik bekijk mezelf in de spiegel en kam mijn haren. Al neuriënd gooi ik mijn kleding in de wasmand en stap onder de warme straal water. Het doet wat met je, wetende dat de meest gewilde jongen op school met jou naar het feest wilt!
Ik doe mijn onesie aan en vlecht mijn haren in. Ik stuur Liam een berichtje waarin staat welke school Harry en Louis morgen moeten zijn en hoe laat. Al snel reageert hij dat hij het verteld heb en dat de jongens al aan het zoeken zijn naar de straat waar mijn school staat. Ik schiet een selfie en stuur 'm die kant op. "Welterusten jongens!" Stuur ik er achter aan. Liam stuurt een selfie met Niall en Zayn terug. Ik kruip onder de dekens, knip het bedlampje uit en sluit mijn ogen. Ik heb toch best wel zin in morgen. Met z'n drieën shoppen voor de jurk, zei Louis.
Er zijn nog geen reacties.