You're the one for me.
Part 3.

{ Ze knikken naar me en ik loop naar Marleen toe.}

-Vanuit Rein-
'Heb je misschien zin om mee te gaan naar de stad?' Vraag ik. Ze kijkt me met open mond aan. 'Ja natuurlijk!' Michelle lijkt niet echt onder de indruk te zijn. 'Ik moet gaan.' zegt ze opeens. 'Huh wat ga je doen dan?' vraagt Marleen en ik zie dat ook zij er niks van snapt. 'Ik moet naar huis, morgen ga ik bij mijn oom en tante wonen in Polen.' Zegt Michelle en ze kijkt naar de grond. 'Het is beter als we onze vriendschap verbreken.' zegt ze dan. Marleen kijkt op met grote ogen. Ik zie dat ze het er totaal niet mee eens is. 'Maar waarom vertel je dit nu pas?!' zegt ze na een poosje. Michelle haalt haar schouders op. 'Maar ik ga dus, maak nog wat van je leven he!' ze geeft Marleen een knuffel en loopt dan weg. Marleen besluit om er niet achterna te gaan. Ik loop naar haar toe en leg een arm om haar heen. 'Ze betekent veel voor je he?' Vraag ik aan haar. Ze knikt. Ik veeg een traan uit haar gezicht. 'Wil je nog mee naar de stad of ga je liever naar huis nu?' Vraag ik dan voorzichtig. Ook de rest kijkt Marleen vragend aan. 'Natuurlijk! Ik laat mijn dag niet door haar verpesten!' Zegt Marleen met een lach op haar gezicht. Owen kijkt haar met een verliefde blik aan. Ik merk dat ze verliefd terug kijkt. Nouja Owen verdient haar eigenlijk wel, ik heb zo vaak meisjes. Ik knik naar Owen en hij glimlacht. Als we in de stad zijn gaan we als eerst naar de Starbucks. Ik let even niet op en loop tegen iemand aan. Er valt een mobiel en ik raap hem op. Als ik omhoog kijk zie ik dat het een meisje, van ongeveer 15 jaar, is net als ik. Haar koffie is uit de beker op de grond gevallen. Even kijkt ze me boos aan. Maar dan..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen