You're the one for me.
Part 2-
{  Ik loop mee met de bewaker en wacht achter de schermen met nog 3 meisjes.}


-Vanuit Marleen-
Stiekem vind ik Rein de leukste. Maar ze zijn allemaal leuk hoor! We moeten het podium op. Ik ga op een random kruk zitten en zwaai uitbundig naar Michelle. Dan begint de muziek. Rein komt naar mij toe en begint te zingen. Hij pakt mijn hand, en ik heb het gevoel dat ik helemaal rood word. Ik voel een traan over mijn wang rollen, maar het maakt me niks uit. De rest van de jongens zijn ook het podium op gekomen, en de andere meisjes zijn net als ik helemaal blij. Als het liedje klaar is geeft Rein me een knuffel en ik loop terug naar de coulisse. Een man geeft me 2 meet and greet pasjes voor na de show. Ik bedank hem en ren snel naar Michelle. Ik vertel haar alles en we kijken snel weer verder naar de rest van de show.

-Vanuit Rein-
Dat was echt een leuke mainiac. Ik ben blij dat ik voor haar mocht zingen. Als de show klaar is loop ik naar de kamer waar de meet and greets zijn. We gaan op de foto met een paar meiden die daarna weer weggaan. Dan zie ik het meisje waar ik voor moest zingen. Ik loop naar haar toe. ' Hey invisible girl!' Zeg ik en ik tik haar aan. Ze slaat haar hand voor haar mond van blijdschap. 'M-Mag ik een foto maken?' vraagt ze ongemakkelijk. 'Tuurlijk. uhmm. Wat is je naam?' Vraag ik en ik voel dat ik bloos. 'Marleen' zegt ze lachend. Ik lach terug en we nemen een paar foto's. Dan loopt Marleen naar de andere om ook foto's te maken. Haar vriendin doet vrolijk mee. Ik zie dat Daan met haar probeert te flirten maar ze heeft het niet door. Ik whatsapp de jongens. 'Hey het zijn leuke meiden, misschien kunnen we wat doen met zijn allen?' Ik zie ze naar hun mobiel graaien zodra ik het verstuurd heb. Ze knikken naar me en ik loop naar Marleen toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen