de hele weg in de auto vertelt angelica hoe geweldig het concert en de meet & greet waren. ik heb de hele weg naar huis nog niks gezegt ik moet de hele tijd denken aan het moment dat Nils achter mij stond en hoe we samen op de foto zyn gegaan, ik kan het gewoon niet geloven dat ik hem nu een hele tijd niet ga zien. bij die gedacht begin ik zacht te huilen. Angelica draait zich om "heey veer wat is er' ik kan bijna niet uit mijn woorden komen, op het moment dat ik het eindelijk kan zeggen piept mijn telefoon. ik krijg een super lief whatsappje. lieve Vera, ik krijg je maar niet uit mijn hoofd ik wil je super graag nog een keer zien zonder dat er andere mainiacs bij zijn alleen jij en ik xx Nils (H). ik reageer meteen terug dat ik het super graag wil maar dat ik het heel druk heb vanwege de proefwerkweek. dan begint Angelica super hard te gillen OMG Vera jij appt gewoon met Nils. shit vergeten me mobiel te vergrendelen nu weet angie dat Nils en ik gaan afspreken please wil je tegen niemand zeggen dat ik met hem ga afspreken want anders kan ik het wel vergeten dat ik iets met hem krijg. gelukkig begrijpt angie het.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen