ogen van kyara alweer

Rein fluister ik ga je dat echt doen het gordijn open maken? Ja wil weten wat ze aan het doen zijn! Oke oke ik tel af: 3 2 1 ... Rein trekt het gordijn open en... ze zijn aan het zoenen en ze hebben het niet eens door dat het gordijn open is. Rein en ik kijken elkaar met open mond aan. ze schrikken als ze ons zien en we vragen sinds wanneer zijn jullie een stelletje? Sinds net krijgt Owen uit te brengen. Maar we vinden elkaar al een tijdje leuk zegt Sophia. Niet ff mij vertellen ofzo he soof! Ja sorry maar ik schaamde me... Ik had het je moeten vertellen hopelijk ben je niet boos? Nee natuurlijk niet ik ben harstikken blij voor jullie! en jullie zegt Owen en ik kijk rein aan van gaan we het ze vertellen. En Sophia zegt sukkels jullie hebben jullie handen vast we kunnen zien dat jullie een stel zijn. O ja wat dom haha maar we geven het toe we zijn een stel zegt rein en hij kust me op mijn wang. Als we de winkel uitkomen komt Pascale aangelopen ik weet toevallig dat ze een Mainiac is en ze gaat naar rein toe ik laat direct zijn hand los. ze vraagt Ehmm rein zou ik met je op de foto mogen. ja natuurlijk mag dat zegt hij. Ik denk niet weer vorige week ookal. maar ik zie haar gezicht stralen en ik denk wat ben ik blij voor haar. Even later zit ik op de fiets terug naar huis.

~ thuis

MAM ik ben thuis roep ik zo hard als ik kan. Dan komt Max mijn broer van 17 naar beneden. hij zegt enne sissie hoe wassie in de stattie? Ik zeg ja SUPER je weet toch dat ik rein leuk vind he? 'ja' zegt ie. nou hij vind mij dus ook leuk en... we hebben! Wat omg wat ben ik blij voor je maar 1 ding je gaat niet de hele dag over rein praten he? Nee Nee ik zal je besparen. OKE gelukkig. hij rent de trap op MAM Kyara heeft een vriendje ze heeft met REIN waar ze het elke dag over heeft. ECHT SCHAT WAT BEN IK BLIJ VOOR JE! schreeuwt ze naar beneden. maar Max ga nu maar weg ik moet me concentreren op mijn werk! Oke mam ik ga al doeiii... nou zegt ie als ie beneden is kom je ff op de bank zitten ik wil alles weten met details!! ik maak thee berijd je goed voor dit word een ondervraging
nou vertel hoe is het gegaan vraagt ie. nou zeg ik we gingen naar de h&m en Owen en Sophia gingen voor een broek kijken en wij gingen naar het retsaurant. we zaten er een beetje te zitten besloten Owen en Sophia te gaan zoeken maar onderweg stopte ie en keek me recht in de ogen aan en zei ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ik vind je leuk leuk hij stotterde ook en het was zoo schattig en ik zij ik jou ook het was ff stil en toen vroeg die wil je me meisje zijn ik zei ja en ik voelde zijn lippen op de mijne maar de kus duurde voor mijn gevoel tekort. Mama komt binnen en zegt ik ga ff pizza halen. oke zeggen we. als mama weg is begint Max me te knuffelen en zegt ik ben zoo blij voor jou. als mama terug komt zie ik dat er een man naast haar loopt en ze heeft 4 pizza's in der hand . ik schrik me kapot en Max en vragen tegenlijk mama wie is dat? mama zegt dat is mijn nieuwe vriend jullie gaan hem wel vaker zien de komende tijd hij stelt zich voor hij lijkt me wel aardig maar ook raar maar ja als mama blij is ben ik het ook. Max kijkt naar mij en ik haal mijn schouders op. de deurbel gaat en ik denk wie kan dat nou zijn, die man zegt dat zal hem zijn. die vriend van mama praat met net zo'n accent als die Daan. als de deur open gaat hoor ik een bekende stem en dan......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen