in de ogen van kyara

Kyaraa let je ook op zegt de leraar? ja ja zeg ik. Sophia tikt me aan, waar was je met je gedachten? uh o sorry haha heb je niet gehoort en waar denk je? bij Reintje treintje zekerrr. haha hoe raad je het zeg ik. Owen kijkt me aan ik kijk terug en geef hem een briefje

heejjj owen wat zit je te kijken naar mij haha nee grapje heb je zin om zometeen met Sophia en mij naar de stad te gaan en je mag rein meevragen als je dat wilt natuurlijk hoop wel dat je het wilt haha nee grapje maar als je wil mag je hem mee vragen
xxx kyaraatjuuhh haha


Owen steekt zijn duim op dat het goed is. sooph ga je mee zometeen naar de stad met owen en rein? ehmm ja is goed haha. SOPHIA KYARA JULLIE MOGEN BLADZEIDE 34 EN 35 GAAN OVERSCHRIJVEN VOOR VOLGENDE WEEK DINSDAG! en nu opletten! De klas lacht en Owen kijkt me weer eens een keertje raar aan.

~in de stad

heyy zullen we ff naar de h&m gaan wil een nieuwe broek zegt Sophia. Ik knik en de rest ook. bij de h&m aangekomen zegt Owen: laat mij maar even met Sophia kijken ik weet namelijk alles van mode want ik zit bij de mode politie haha. Soof is het goed als rein en ik in het restaurant gaan zitten? O ja natuurlijk is dat goed Owen Sophia geven me een knipoog. Rein zegt kom we gaan hier zitten. Als ik ga zitten vraagt rein hoe is het om bij Owen in de klas te zitten is ie niet irritant? Nee juist niet Owen brengt sfeer in de klas het is echt super haha. Wat denk jij wel niet van Owen. Niks vroeg het me gewoon af want hij vertelt nooit zoveel over zijn klas maar ik vertel juist heel veel over mijn klas het valt me wel op dat ie veel over Sophia praat. WAT!? praat ie veel over Soof? vraag ik. Ja zegt rein super veel. Maar ehhmm zullen we ze maar eens gaan zoeken kijken wat ze aan het doen zijn en hij geeft me een knipoog. Ik begin meteen te lachen. bij een rek schoenen duwt rein me tegen het rek en zegt : Kyara ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar I-ik vind J-je Ehmm leuk leuk... Echt ik jou ook is het enige wat ik kan uit brengen en hij kijkt me aan zou je me meisje willen zijn. Ja super graag en ik voel zijn lippen op de mijne de kus duurt veel te kort voor mijn gevoel. hij zegt nou zullen we kijken wat die 2 aan het doen zijn. na 5 minuten zoeken zien we Owen en Sophia een pashokje ingaan ik kijk naar rein en zeg dit is heel verdacht. als we dichterbij komen zien we Owen en Sophia met de voeten tegenover elkaar staan en dan pakt rein het gordijn en....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen