Na een paar minuten gaat de bel. Kim staat hijgend voor de deur en ik laat haar snel binnen. Ik bied haar wat te drinken aan en we gaan naar boven. Ik vertel het hele verhaal over Inge. 'Dus als ik het goed begrijp wil je helemaal niet met Inge maar wordt je bedreigd.' Ik knik en voel tranen op komen. 'Ik wil haar niet, maar ik ben bang dat er met jou iets gebeurt.' zeg ik zacht. Kim geeft me een knuffel en al snel barst ik in huilen uit.
Na een tijdje zo gezeten te hebben laat Kim me weer los. Ze zegt gedag en gaat weg. Ik kijk een beetje rond op twitter en zie Kelly wat tweeten. ‘Ik hou WEL van je, waarom zie je dat nou niet.’ Ik retweet hem en scroll verder in mn timeline. Even later krijg ik een dm van een mainiac. ‘Rein wat is er? Je tweets zijn zo somber.’ Ik bedenk even wat ik terug ga typen. ‘Ik vertel het je later wel een keer.’ Ze spaced zo te zien aan haar tweets. Ik krijg een glimlach op mn gezicht. ‘Toch nog iemand blij gemaakt vandaag.’ Zeg ik tegen mezelf. ‘#Followspree.’ Tweet ik en ik krijg meteen honderden berichten. Ik volg wat mainiacs er bij. Maar eentje valt me heel erg op. ‘Sanne. Mooi meisje is ze.’ En ik glimlach. ‘Ik zal haar nooit krijgen en ik moet ook nog van Inge af zien te komen.’ Denk ik weer bij mezelf en val in slaap.

Reageer (1)

  • ohlizzje

    snel verder, super verhaal!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen