Foto bij Ninja Academie 41

'Dankje Hidan-kun..Alsnog.' Hij aait over mijn hoofd.'Hidan-chan!' Beide kijken we op en ik hoor Hidan grommen.Ik de verte zie ik een groepje van acht mensen.

'Klootzak!' Roept Hidan terug en steekt zijn middelvinger op. Ik gniffel en samen lopen we richting de groep jongens. Eigenlijk sleurt Hidan me, alweer. 'Ik kan zelf lopen.' Grom ik lichtjes en Hidan laat me verontschuldigend los. 'Kakuzu, idioot! Noem me nou eens niet -chan!' Roept Hidan naar de donkere jongen die breed grijnzend voor hem staat.'-chan.' Grijnst de oudere jongen, Kakuzu, naar hem en bukt om de klap van Hidan te ontwijken. Hidan's vuist zwaait door en Hidan krijgt een harde klap in zijn maag van Kakuzu. Ik gil en sla mijn handen voor mijn mond. De jongens lachen en ik grom en stap op Hidan af. Ik draai mijn hoofd naar Kakuzu en voel mijn rechteroog branden en sluit het oog even. Ik hef mijn hand op maar voor ik sla hoor ik Hidan ook lachen. Verbaasd draai ik me om en zie Hidan lachend zijn maag vast houden. 'Klootzak.' 'Hidan?' Vraag ik en voel de pijn boven mijn oog drukken en plaats mijn hand even voor mijn rechteroog. 'Trek je er niks van aan, zo zijn we..Hey gaat het wel?' Klinkt Hidan's stem en hij tilt mijn hoofd op. Ik haal mijn hand voor mijn oog weg en kijk in Hidan's ogen die groot worden. 'Prima, had even ho-hoofdpijn.' Zeg ik en voel weer een steek. 'Veranderen je ogen ook van kleur net als je haar?' 'Huh? Wat?' Zeg ik verbaasd en pak mijn mobiel erbij. Mijn mond valt open als ik mijn rechteroog roodgekleurd zie. Mijn ander oog nog steeds blauw. 'Wie is dit Hidan-chan, stel je ons niet voor?' Klinkt er een andere andere stem. 'Huh? Ow uh, ja natuurlijk wel, Sasori.'

Reageer (2)

  • animevampire

    (Y)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    Haha coewlXD
    ik schrok ff echt net,
    echt weer streken van Hidan en Kakuzu 8D

    Sasoriii!!!!=D
    popjee^^
    *stuiter stuiter*

    O_O ieww je oog is rood..
    mis. wel de Sharingan(A)
    of gwn bloedXD
    maar een oog rood en de ander is blauw dat is wel raar.
    ik wil weten wat het is

    Snellllllllllllllll verderrr!!!

    (dance)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen