Kort stukje, vervolg komt later als ik een paar reacties heb haha^-^
Veel leesplezier!

Zo snel als ik kan ren ik naar het station, ik heb niet veel tijd meer over 2 minuten vertrekt mijn trein, ik kan dit niet missen, niet nu, niet op dit moment! Ik ren sneller en spring nog op het laatste moment de trein in, ik heb het gehaald, op weg naar het concert van The Gazette. Iets waar ik al van sinds ik fan ben naar uitkijk, hen ontmoeten, dat is mijn droom. Ik voel mezelf zo moe dat ik zowat in slaap val. Ik had mezelf niet mogen overslapen, maar zo ben ik, nooit op tijd voor iets. Net toen ik mijn ogen dicht wou doen was het mijn beurt om uit te stappen. Zenuwen gieren door mijn lichaam heen, ik kijk rondom me heen en loop ik een richting uit, niet wetend waar dat concert gebouw is. Ik loop rustig verder onderweg kom ik een paar winkels tegen en ga voor mezelf wat te eten kopen en loop dan verder. “Ik ben echt mijn weg kwijt” en kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. “Ik kan dat concert echt niet missen.” En loop zoekend verder. Ik ben zo dom geweest om geen plannetje af te drukken. Alles wat er mis kon lopen, liep ook mis, of zo voelde het toch.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen