Ik knik en kijk vanuit mijn ooghoeken naar zijn arm die om me heen hing en bloos lichtjes.

'TimeTurner linkerzijde.' Grijnst Hidan en wijst naar links. Ik kijk en mijn mond valt open. Zo groot, deels was van glas. 'Uhm, zijn de vloeren van glas?' Vraag ik en kijk om naar Hidan die zwaar grijnst, de Pervert. 'Ja, de eerste en tweede verdieping wel, de begane grond, de vloer, is van spiegels.' Ik zucht en stomp hem in zijn maag. 'Pervert. Maar goed dat ik het vroeg. Dan doe ik geen rokje of jurk aan.' Grijns ik naar Hidan die kuchend overeind komt. Hij schiet hard in de lach en ik kijk hem raar aan. 'Dat je daar in trapt. De begane grond is van spiegels gemaakt, de rest is normaal, steen, beton wat je wilt. Bijna elke vrouw die daar komt is in een jurk of iets van die trant. Kom.' Grijnst hij en sleurt me mee nog dieper het centrum in. Ik kijk mijn ogen uit en zie verschillende leuke kleren in de etalages hangen. 'Snackbar!, Skaters on ice, Cinema.' Lees ik zachtjes voor en als ik weer voor me kijk sleurt Hidan me een grote kleding winkel in meteen door naar het vrouwen gedeelte. 'Zo, dit is de grootste disco kledingwinkel.' Ik knik lichtjes en kijk de winkel rond. Al snel begin ik naar kleding te zoeken, ik had dan geen geld bij, maar passen kon geen kwaad. Hidan hangt wat kleding over mijn schouders heen en heeft zelf nog een berg kleding vast. 'Hallo!Ik ga dat niet allemaal passen!' Roep ik en val bijna om van alle kleding die ik vast hield. Beide lachen we en ik verdwijn het kleedhokje in.

Reageer (2)

  • animevampire

    (H)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    WAUW GROOT! O_O

    Hidan wil wel erg veelXD
    pas maar goed op, dadelijk kijkt hij nog stiekem in het kleedhokjeXD

    ik ben benieuwd wat ze zal kiezen^^

    Snelll Verderrrrr!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen