Part 2 ~ Het Bezoek

Vanuit mezelf:

Sanne komt naar me toe en zegt de meiden zijn weg, zullen we bij de buren langs gaan? Even wachten sanne we gaan er dadelijk naartoe. Zullen we vragen of papa en mama meegaan? sanne knikt en we lopen met z'n tweeën naar beneden. ''PAP MAM KOM IS EVEN!'' roep ik en ze komen eraan. Sanne vraagt: Zullen we dadelijk even langsgaan bij onze nieuwe buren? met een vrolijk gezicht. Ze zeggen ja is goed dus sanne en ik gaan naar boven om te bespreken wat we gaan zeggen. We lachen elkaar uit want het is best wel dom dat we nu antwoorden gaan bedenken op de vragen die we kunnen verwachten dadelijk, en toen hoorde ik vanaf beneden ''KOMEN JULLIE DAN GAAN WE!'' We lopen naar beneden en daarna naar buiten. Papa en Mama willen naar de andere buren dus wij zeggen nee eerst naar de andere want die zijn tenminste thuis. Onze ouders kijken elkaar verbaasd aan maar vinden het goed, we bellen aan en sanne en ik voelen de spanning oplopen wie zal er open doen! Chrisje doet open ( de zus van Rein ) ze zegt vriendelijk '' Heey jullie zullen onze nieuwe buren wel zijn'' ja zeggen we heel zachtjes en verlegen. We lopen naar binnen en sanne kijkt helemaal schokkend rond opzoek naar Rein maar ziet hem niet. Als we aan tafel zitten met Chrisje en de moeder vragen Sanne en ik ons af waar Rein is, we kijken elkaar aan en op dat moment roept de moeder uit het niets ''REIIIIIIIN KOM IS NAAR BENEDEN DE NIEUWE BUREN ZIJN ER!'' een stem van boven roept ''JA KOM ERAAN BEN BIJNA KLAAR'' de moeder zegt dat Rein net gedoucht heeft. Sanne kijkt me aan en begint een beetje te lachen. Als Rein dan eindelijk beneden is valt de mond van Sanne een beetje open en kijkt me aan en zegt heel zachtjes ''OMG hij is zo knap als hij net gedoucht heeft'' en ik moet even lachen. Een kwartiertje later vraagt Rein of Sanne en ik mee naar boven komen, de ouders zitten toch alleen maar te kletsen zegt Rein lachend, dus we lopen met hem mee naar zijn kamer.

Reageer (2)

  • PlsMainiac

    Snel door x

    1 decennium geleden
  • xangelica

    rooooob gaadoor echt supermooi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen