Foto bij Old me five

Nieuw hoofdstukje.
16+

Lena Hace.

Ik werd mee genomen door Liam door de drukte menigte de muziek dreunde door me heen en ik liep rustig mee met Liam. Liam keek achter om en had een grijns op zijn gezicht hij trok me mee naar de wc's en liep een afgelegen hokje in en duwde mij zowat er in. Hij deed hem op slot en duwde mij met me rug tegen de deur aan waardoor ik zacht kreunde. Wauw wat was dit lang geleden Liam drukte zijn lippen op die van mij en al snel voelde ik zijn tong en begon hij me heftig te zoenen hij schuurde iets met zijn lichaam tegen dat van mij en trok ruw mij jurkje uit. Zijn lippen drukte hij zachtjes in me nek en zacht zoog hij even dat ik het bloed voelde stromen zachtjes kreunde ik 'Liam' zei ik zacht en keek hem aan ik voelde me nu al opgewonden. Ik streek met me vingers langs zijn nek en drukte weer me lippen op die van hem en trok zijn shirt uit ik streek met me vingers over zijn gespierde borstkast. Wat hem zachtjes deed grommen hij klikte mijn bh open en kneep zacht in mijn borst wat een kleine kreun bij mij verliet, al snel had ik zijn riem los en trok ik zijn broek naar beneden en zag al gelijk een gigantische bobbel wat me een glimlach bezorgte. 'Wat ben je toch lekker' zei Liam en ik gleed met me vingers langs zijn boxer rand terwijl ik hem speels iets naar beneden liet zakken en steeds wat langzamer. 'Lena alsjeblieft' zei hij en ik grijnsde zacht kuste ik hem op zijn lippen. 'Geduld' zei ik zacht in zijn oor terwijl ik een kus op zijn schouderblad plaatste met een ruk trok ik zijn boxer naar beneden en grijnste. 'Zozo Liam' ik streek langzaam langs zijn lengte. 'Ben je nog steeds zo'n geile hoer?' zei Liam en drukte me tegen de deur aan ik keek hem geschrokken aan en hij trok me slip naar beneden. 'Wat?' vroeg ik en zonder waarschuwing kwam hij in me gestoten. 'Rót op Liam' kreunde ik 'Ik ben geen hoer' ik duwde hem van me weg en met een knal kwam hij tegen de wc aan. Ik trok mijn slipje aan en me bh ook vlug aan. 'Wat ga je doen?' gromde Liam. 'Mij eerst beetje opgeilen en dan ga je er van door?' gewoon negeren Lena, snel trok ik mijn jurkje aan. 'Nog steeds het zelfde he!' riep hij me achterna wanneer ik uit het hokje kwam, waarom had ik me zo mee laten slepen? Ik haalde een hand door me haar heen en keek even in de spiegel en liep vlug de wc's uit. Ik staarde wat om me heen en zag aan het eind Niall zoenen met een andere meid. Even slikte ik en keek ik weg, waarom deed het wat met me om dat te zien?


__
Kort hoofdstukje :$
Sorry xx

Reageer (1)

  • MrStark

    Liam je bent zelf een hoer -.-
    Jij bent de gene die haar wilt neuken hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen