Laat stukje, maar had een druk weekendje.
-Eindelijk 16 :D-

De volgende morgen waren Femke en Paula als eerste wakker. Ze gingen stilletjes naar boven. Daar maakten ze zich snel klaar, aangezien hun trein al binnen twee uur vertrok. Na een dikke tien minuten waren ze beide klaar. Snel stopten ze de laatste nodige dingen in hun tas en liepen ermee naar beneden, waar ze nu ook Stef, Os en Didi wakker maakten. Mellanie lieten ze nog even slapen, aangezien ze élke morgen een ochtendhumeur heeft. Terwijl de jongens hun in de badkamer klaarmaakten, gingen Femke en Paula snel naar de bakker om sandwiches te kopen voor onderweg. Femke vertelde Paula wat ze gisteren met Stef had gedaan en omgekeerd. "Hebben jullie gekust?" Vroegen ze beiden tegelijk. Ze schoten in de lach. Femke knikte enthousiast van wel. Maar Paula keek een stuk minder vrolijk. "Begrijp me niet verkeerd, het was heel leuk gisteravond. Maar ik had wel gehoopt da hij me gekust zou hebben." Zei ze teleurgesteld. Femke zuchtte. "Didi is nu eenmaal niet de handigste met meisjes, het komt nog wel, op een beter moment." Stelde ze haar beste vriendin gerust. Paula lachte slapjes. "Het zal wel." Ondertussen waren ze alweer aangekomen bij de bakker. Ze bestelden 20 sandwiches. Zo snel als ze konden, rende ze de winkel uit. Hun taxi zou er al zijn over 20 minuutjes. Eens ze thuis aankwamen, was iedereen al klaar, zelf Mellanie! Femke en Paula maakten snel de sandwiches nog klaar. "De taxi is er!" Riep Stef. Gelukkig, ze waren net op tijd klaar. Os nam de valiezen en zette ze in de taxi. Ondertussen zat iedereen al in de Taxi. Os sloeg de koffer dicht en ging nu ook bij de rest zitten. Enthousiast waren ze toen de chauffeur de taxi in gang zette. Na twintig minuten waren ze aan het station. Os betaalde de taxi en liep erna, samen met de rest richting het juiste perron. Ze waren net op tijd, hun trein stond er al. Iedereen stapte in, alleen Mellanie niet. Ze had problemen met haar koffers. Toen Os dat zag, stapte hij snel uit en nam hij haar koffers over. Net op tijd zaten ze in de trein. De rit zelf ging nog geen twee uur duren. Mellanie was weer in slaap gevallen op Os' schoot, die zelf ook sliep.Maar ook Femke en Stef lagen te slapen. Alleen Didi en Paula waren wakker. Er hing een onaangename stilte in de lucht. "Hopelijk hebben we wat goed weer hé." Zei Didi. Paula zuchtte. "Begin je nu echt over het weer?" Didi knikte schuldig. "Sorry." Mompelde hij nog. "Wil je nog wat slapen?" Vroeg hij. Paula knikte. Ze legde haar hoofd op zijn schoot, terwijl hij zachtjes met zijn hand door haar haren ging. Een goed halfuur later, riepen ze af dat de trein binnen vijf minuten aankwam in Disneyland.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen