Ordinary 2
Liam Payne.
Kwaad liep ik de trap af met in me hand mijn sport tas. Ik wou haar even niet meer zien, Hanna niet. Ik wilde sporten mijn kwaadheid er uit rennen op de loop band. Ik opende de voordeur 'Liam wacht nou alsjeblieft!' hoorde ik Hanna zeggen met een zachte stem. Ik draaide me om en schudde me hoofd en gooide de deur achter me dicht met een harde klap. Hoe kon ze? Hoe kon ze ons kind af nemen, ik pakte me fiets die tegen het huis aan stond en stapte er op en fietste richting de sportschool met mijn tas op me rug. Toen ik aan kwam bij de sportschool stapte ik af en liep ik naar binnen waar ik me melde bij de balie. De mensen hier kenden me al wel. 'Ha Liam' ik keek opzij en zag Marc 'Hey' mompelde ik en hij stempelde me kaart af. 'Is er wat?' ik schudde mijn hoofd en liep zwijgend weg bij de balie richting de kleedkamers waar ik me omkleede. Sporten was een uitweg, als ik verdrietig was of boos om alles eigenlijk. Zuchtend liep ik met mijn flesje water de sporthal in en nam de fiets waar ik op stapte en zette het flesje in de flessen houder. Ik stelde de fiets in op een laag niveau, straks zou ik hem wel harder zetten. Langzaam begon ik te fietsen en na een kwartier zette ik hem al harder. De woede en verdriet trapte ik op de fiets uit het was rustig vandaag in de sporthal maar dat was het meestal op vrijdag middag. Onder het fietsen nam ik een slokje water en voog ik een druppeltje zweet weg. Waarom had Hanna het gedaan? Wou ze geen kind van mij? Wou ze me niet meer? De fiets zette ik weer op een lager tempo, en begon weer wat rustiger te fietsen. Mijn ogen gleden naar het schermpje me hartslag was goed mijn hand gleed door me haren heen en ik zuchtte. De deur ging open wanneer ik opkeek zag ik een beeldschone meid lopen waardoor ik moest glimlachen. Ze was knap had mooie slanke benen en een mooi figuur, een lekker kontje en een mooie voorgevel. Zachtjes beet ik op me lip, wauw. Snel keek ik weg, voordat ze doorhad dat ik stond te staren. Ze was echt mooi, het apparaat zette ik nog wat lager qua tempo en ik keek opzij de meid kwam naast me zitten op het apparaat ze glimlachte. 'Hey' zei ze en stelde haar apparaat ook in. Was ik zo gaan staren dat ze me zat aan te kijken? 'He-y ' zei ik wat ongemakkelijk en ze griniktte zachtjes, oke dom van je Liam. 'Kom je hier vaker?' vroeg ik aan haar wanneer ze begon met fietsen. 'Nee dit is pas me derde keer in deze sportschool' ze glimlachte lief naar me en fietste door. Ik knikte 'Ohja' mompelde ik wat, dat dacht ik al ik had haar nooit eerder hier gezien. 'Ik ben trouwens Liam' ik stak me hand naar haar uit en glimlachte ze pakte me hand vast 'Jill' glimlachte ze en schudde hem even kort wannaar ze haar apparaat weer vast pakte. Ik knikte 'kom je hier uit de buurt?' oke het leek wel een ondervragen zacht sabbelde ik aan me lip en keek haar aan. 'Nou sinds kort, ik woon hier pas twee weken' ik knikte 'bevalt het je?' glimlachte ik naar haar vrolijk knikte ze. 'Jaa, wel veel anders dan waar ik vandaan kwam maar goed, het is een leuk stadje' ze was echt knap en aardig! Even was ik Hanna helemaal vergeten, en was ik helemaal in to Jill.
Er zijn nog geen reacties.