Een helehelehele korte omdat ik gister er geen tijd voor had, en vandaag waarschijnlijk ook niet

{ Vanuit Esmee}

Op een gegeven moment wordt ik wakker gemaakt door Rein 'Esmee, Lievee Essiee' hoor ik Rein zachtjes in mijn oor fluisteren. Dan springt Hidde op me 'ESMEEEE, WE ZIJN ER!!'. Ik doe mijn ogen open, en stap de bus uit. Als mijn moeder, en Rein zijn ouders hebben ingecheckt, dan willen we naar binnen lopen. Maar we worden tegen gehouden, Angelica, Nils en Owen zijn er. 'Wat doen jullie hier zo vroeg?' vraag ik terwijl ik hun een knuffel geef. 'We zien jullie 2 weken niet, dus wouden we nog even afscheid komen nemen' vertelt Angelica. 'Dat is echt super lief' ik geef Angelica nog een knuffel. 'We moeten nu echt gaan, anders missen we nog het vliegtuig' Rein pakt mijn hand, we zeggen nog iedereen gedag, en stappen dan het vliegtuig binnen.

Als we ongeveer een uurtje of 3 in het vliegtuig zitten, wordt er iets omgeroepen. 'Beste aanwezigheden, de benzine is bijna op van het vliegtuig, we moeten een noodlanding maken op Ibiza. We moeten daar sowieso een week blijven. Blijft u allemaal rustig zitten'. 'Ohh, we are going to Ibiza tudududu' hoor ik Eva al roepen. 'Ohh back to de island tudududu' voegt Job er aan toe. ik begin te lachen. 'Wat is er?' vraagt Rein verbaast. Hij wordt net wakker, en heeft er niks van meegekregen. 'We moeten een noodlanding maken op Ibiza, omdat de benzine van het vliegtuig bijna op is. En we moeten daar sowieso een week blijven'. 'Leuk toch, mooi de hele week feesten' Rein krijgt een lach op zijn gezicht. Ik begin ook te lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen