Foto bij Aflevering 1

De dobbybrord-show vindt plaats in een grote ruime zaal, op het podium staan 2 tweepersoonszetels met in 1 ervan Dobby en Willibrord. Naast het podium staan allemaal stoelen waar het publiek zit.
stem: Welkom bij de Dobbybrord-show! Dit is dé show waar Dobby en Willibrord praten met beroemde heksen en tovenaars, nieuwe dingen ontdekken en de laatste uitvindingen van Fred en George Wemel laten zien! Zij vragen wat anderen niet durven!
Dobby: Hallo! Vandaag hebben wij een speciale gast voor jullie! Het is niemand minder dan Albus Perkamentus!
Perkamentus loopt het podium op onder een luid applaus en gaat in de zetel tegenover Dobby en Willibrord zitten.
Vandaag testen we trouwens ook de nieuwste uitvinding van Fred en George Wemel uit, maar daarover later meer!
Albuuuuuus! U bent schoolhoofd van zweinstein, meneer. Dat leuk zijn, meneer?

Dat is heel leuk! Er is alleen veel werk en soms is het nogal dramatisch, maar ik leef voor de school! En ik zou niet zonder kunnen!
Heeft u een vriendinnetje, meneer?
*Lacht* Een vriendinnetje? Nee.
Dat zeggen ze allemaal! Aan het begin van het podium staat Draco Malfidus. Hij loopt naar hen toe en gaat naast Albus zitten.
Nee! Meneer Malfidus, u mg nog niet op, meneer!
Draco blijft gewoon zitten, dus gaat Dobby maar verder met zijn interview.
U presenteert sinds vorig jaar HP-Idols, dit jaar doet u dat opnieuw. Hoe is dat, meneer?
Het is leuk, nieuw talent ontdekken, de optredens zien en we hebben altijd wel een speciaal jurylid!
Dat klopt, meneer! Wie was het leukst, meneer?
Jij, Dobby!
Dobby's ogen worden groot.
Meent u dat? U is veels te goed, meneer! Wat is het gênanste u ooit heeft meegemaakt, meneer?
Toen ik nog op school zat, haalde ik met mijn vrienden vaak grapjes uit, 1 keer gooiden we stinkbommen in het bureau van een lerares, ze betrapte ons en toen moesten we de hele dag in een knalroze jurk rondlopen! Ze hield van orriginele straffen!
Nu weten we meer over meneer Perkamentus! Nu komen jullie meer te weten over meneer Malfidus! U werd 2de bij Idols, jammer, meneer?
Ik moest winnen! Iedereen die dat vindt, gelieve recht te staan!
Verschillende mensen in het publiek staan recht.
Heeft u een vriendinnetje, meneer?
Draco wordt rood. Ja...
publiek: ooooooh!
Wie?
Ze heet Ellen en ze is heel lief!
publiek: oooooh!
Proficiat, meneer! Bent u door Idols beroemd, meneer?
Ja, ik word vaak nagekeken of aangesproken.
Dat was meneer Malfidus! Nu is het tijd voor... het Willibrord-spel!
Willibrord begint vrolijk te kwaken.
Het gaat zo: Willibrord kwaakt liedje, meneer Perkamentus en meneer Malfidus moet raden. Start!
Willibrord kwaakt op het ritme van 'It's not fair' van Lily Allen.
Euhm...
Euhm...
It's... It's not fair!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Willibrord springt van blijdschap in Draco's handen, maar die laat hem vallen en Willibrord springt nijdig terug in de zetel van Dobby en hem.
En nu... It's fototime!
Kasper Krauwel loopt het podium op en er verschijnt een enorm scherm met daarop deze foto:


Kasper geeft er uitleg bij: Hermelien gaat meespelen in Twilight!


Aparte vriendschap!


De volgende film heeft andere hoofdrollen!


Cho gaat naar het bal met Draco!
Na zijn voorstelling gaat hij bij Draco en Perkamentus in de driepersoonszetel zitten.
Dat was interessant! Nu is het tijd voor: voorstelling van fabeldieren!
Hagrid loopt het podium op met een raar wezentje.
Hij begint zijn uitleg:
Dit is de 'Slisnara' het is een fabeldier ter grootte van een klein hondje. Hij is pluizig en bolvormig en heeft slierten die uit zijn lichaam komen. Met die slierten kijkt hij, eet hij, drinkt hij, ademt hij, loopt hij,... Het is een schattig diertje, geschikt als huisdier, maar je mot 'em wel goed verzorgen!
Hagrid gaat bij Albus, Draco en Kasper in de zetel zitten.Heel interessant! Tot slot gaan we nu de nieuwste uitvinding van Fred en George bekijken!
Fred en George lopen ook het podium op en gaan bij de anderen in de zetel zitten. Fred: Voor we de uitvinding wil ik nog even zeggen: Albus, dat van die stinkbommen! Dat gaan wij ook doen!
Haha! Dan mogen jullie in een roze jurk rondlopen!
George: Misschien toch maar niet...
Wat is jullie nieuwste uitvinding, meneer en meneer?
Deze zetel!
Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar telkens als er iemand bij komt zitten wordt de zetel groter!
De zetel die eerst een tweepersoonszetel was, is nu een zevenpersoonszetel. (Hagrid heeft 2 plaatsen nodig)Dat was het voor vandaag! Tot de volgende keer! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Willibrord: Kwaaaaaaaaaaaaaaaaak!

Reageer (17)

  • MissCullenX3

    haha geweldig xD Echt waar <3 snel een volgende xD(flower)

    1 decennium geleden
  • MissBlackx3

    xD ik lag strijk bij die zetel xD

    Snel verder he x)

    1 decennium geleden
  • Nortia

    snel verder xD
    dit is echt lachwekkend :D

    1 decennium geleden
  • nienepien

    hahahahaha, hoe verzin je het?! hihihihi(yeah)(yeah) doorgaaaan!

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    haha echt grappig :P

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen