Chapter five
reacties ('a)
Zaterdag:
Justins point of view: Ik was zo nerveus, Ik voel vlinders in m'n buik voor haar, maar ik moet het rustig aan doen, want het is juist uit met Christian. Als we op het ijs zijn, ga ik vertellen dat ik haar meer dan leuk vind. Ik maakte me klaar en deed extra leuke kleren aan.
Louises point of view: Ik maakte me klaar; mascara, parfum, haar, ik deed m'n uggs aan met myn jeans en een trui van superdry. Ik was helemaal in winterstemming! Eigenlijk was ik wel een beetje nerveus, want hij was speciaal, niet omdat hij beroemd is, maar als persoon.
Eens ik aan de ijsbaan stond was hij er al direct, en we gingen direct op het ijs.
Ik gaf hem subtiel een hand, en we schaatsten samen. Maar opeens vlamt er iemand voor mijn voeten en ik val. Omg, mijn vinger doet pijn!, oke niet laten merken. We schaatsten verder en we lolden wat. Maar opeens begint mijn vinger echt zo'n pijn te doen dat ik het niet kan houden. Ik zei tegen Justin: Juist toen ik valde ben ik op mijn vinger terechtgekomen, ik denk dat hij gebroken is. Waarop hij zegt: meen je dat? waarom zei je dat niet van in het begin!, kom we gaan naar het ziekenhuis. Eens we in het ziekenhuis waren voelde ik mij zoo een sukkel.
Reageer (6)
Haat Justin uggs niet?
1 decennium geledenkijk nu zie ik het wel hooi meisjee(doeg)
1 decennium geledenVERDER word spannend!!
1 decennium geledenDoor! zo lief van hem.
1 decennium geledenOMG verder (L)
1 decennium geleden