Chapter three
Reacties (y)
njazei ik met een verlegen gezichtje. Als de bel ging gingen we terug naar de les, in de les dacht ik de hele tijd aan wat hij had gezegt.. Ik en Justin zaten wat te lollen, en we wisselden msn, gsmnummer enzo uit.
Toen alle lessen gedaan waren, liep ik samen met Justin naar de fietsrekken. Ik gaf hem een knuffel en zei doei, want eigenlijk waren we in zo een korte tijd redelijk close geworden. Toen Christian dat zag, kwam hij naar mij en zei: 'Louise, ik zie je nu al heel de dag met die Justin bezig. Je kijkt niet eens meer naar mij om! Ik zie wel dat er iets speciaals is tussen jullie, dus ik denk dat het beter is dat we het uitmaken, het ging toch al een tijdje niet goed. Ik was helemaal overdondert door alles, dat ik in tranen uitbarstte, ik wil je niet kwijt! zei ik. we kunnen wel nog vrienden blijven, ik denk dat dat het beste is voot ons allebei.. zei hij. Toen ik thuiskwam, zette ik direct mijn computer aan. Ik zie dat Justin me heeft toegevoegt, en dat hij online is. Dus ik begin tegen hem te praten.
Reageer (7)
@iloveJBieber ZE gaat echt niet over haarzelf schrijven en Justin als ze een jongen is ea... Tenzij ZE gay is
1 decennium geledenben je een jongen of meisje??:$het is nogal donker op die foto weet je...
1 decennium geledenhaha
1 decennium geleden;o
1 decennium geleden