We komen bij de Kleine Wolf aan en fietsen de camping op, meteen door naar de caravan van de jongens. Ze pakken hun spullen en we lopen richting het zwembad. We schuiven de pasjes door het apparaat en lopen richting de kleedkamers. We kleden ons om en lopen naar buiten. Het is nog steeds mooi weer en we lopen richting de ligbedden. We leggen de handdoeken neer en ik begin vast de trappen op te rennen. "WIE ALS LAATST BOVEN IS BETAALT IJS!" roep ik en ik ren naar de rechter glijbaan. Ik ga der in zitten en Niall komt achter me aan. "Kom, der in!" sist hij en we gaan de glijbaan in. Opeens stopt Niall en houd mij ook tegen. "Waarom stop je?" vraag ik hem en hij kijkt me aan. Opeens komt zijn gezicht dichterbij en binnen no time voel ik zijn lippen op de mijne. Ik schrik wanneer ik Zayn en Harry aan hoor komen en snel gaan ik en Niall ook door. Niall pakt mijn hand vast waardoor ik begin te blozen. Ik kijk snel weg en val opeens in het water. "AAAAH!!" schreeuw ik en spring al snel weer boven water. Het water is zo koud dat ik er van sta te bibberen.

I'll always defend
the people
i love.

- Niall Horan.

Ik lig op mijn ligbed met 2 handdoeken om me heen. Ik zit nog steeds te bibberen en kijk voor me uit. Niall zit naast me met een arm om me heen, terwijl de rest weer aan het zwemmen is. Ik kijk naar de rest die het super leuk blijkt te hebben, en zeg tegen Niall dat hij ook wel mag zwemmen. "Nee, ik blijf bij jou." zegt hij. "Why?" "Omdat jij anders alleen bent. Zullen wij anders alvast naar de caravan gaan? Of wil je nog even zwemmen?" vraagt hij. "Ik wil terug naar de caravan." zeg ik vast besloten. We staan op en de anderen vragen van boven op de glijbaan waar we heen gaan. "We gaan terug naar de caravan!" roept Niall terwijl ik en al door loop. Hij komt naast me lopen en slaat een arm om me heen. We lopen het zwembad uit en lopen richting de caravan waar ik meteen op het bed van een van de jongens neer plof. "Ik ben zóóó moe.." zeg ik en doe mijn ogen dicht. Niall gaat naast me liggen en ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen. Al snel vallen we in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen