~005~
Sorry dat ik weinig schrijf maar ik ben dus bezig met oefenen voor mijn examens.
En ik heb super veel huiswerk.
xxx Sanne
~ oke, dit hoofdstuk is van 4 maanden geleden, en ik ben'm vergeten te activeren xd
maar oke, wat ik dus wou zeggen is, ik heb nu eindelijk vakantie. (al een paar weken, maar oke) alleen ik heb al heel lang niet meer op quizlet gekeken, aangezien ik nu meer op wattpad zit. dus ik denk dat ik dit verhaal ga afmaken op wattpad, zodra mijn andere verhaal is afgelopen. so, follow me! Sannekehx ~
Isabelle's pov
"Maar pap..." Alweer onderbreekt mijn vader mijn zin. "EN NU IS HET GENOEG! Als jij niet gauw normaal doet, kun je het huis uit!" Ik kijk hem boos aan. "Dat zal ik ook doen! Let maar op." Ik ren boos naar boven. Mijn vader en ik hebben ALWEER ruzie. Hij werd boos weer eens boos om niks. Ik klim uit mijn raam, op de dak van onze garage. spring van het dak af en beland op de trampoline, naast de garage in de tuin, en spring terug naar de grond. Ik pak mijn fiets en fiets naar het parkje toe. Ik ga zitten op een bankje en staar voor me uit. Opeens zie ik iemand naar mij toe lopen. Ik kijk hem aan, en glimlach. Kaj komt naast mij op het bankje zitten. "Wat is er Isa? Je ziet er nogal sip uit." Ik zucht diep en leg het hele verhaal uit. "Ow... Het komt wel goed, geloof me." Ik kijk hem aan, en glimlach. "Wat doe jij eigenlijk hier?" Kaj glimlacht en wijst naar een hond. "Ik laat de hond van de buren uit, en toen zag ik jou zitten."
Kaj's pov
"Sam, geef mij eens de spijkers aan." Ik ben samen met Samuel en Jai bezig met de logeerkamer om te bouwen in een meidenkamer. Ik heb gevraagd aan mijn ouders of Isabelle hier een tijdje mocht wonen, en ze vonden het goed. "Nog een spijker en... KLAAR!" Sam, Jai en ik kijken naar het resultaat. Dan lopen we de kamer uit, doen we de deur op slot en lopen we naar beneden. We pakken wat te eten en drinken, en gaat aan de eettafel zitten. Als ik mijn eten en drinken op heb, loop ik naar buiten, pak ik mijn fiets en fiets ik naar het huis van Isa toe. Ik bel aan, en meteen doet ze open. "Heey Kaj!" "Heey Isa, ik heb een verassing voor je! Kom mee." Ze doet haar jas aan en gaat mee. Ze springt achterop en ik fiets naar huis. Thuis springt ze eraf, en neem ik haar mee naar haar nieuwe kamer. Samuel en Jai staan er al. "Okeey, wat is de verassing?" Jai doet bij haar een blinddoek om, en Samuel doet de deur open. "Klaar voor de verassing?" Ze knikt, en ik doe de blinddoek bij haar af. Ze kijkt met open mond naar de kamer. "Isa, vind je je nieuwe kamer wat?" Ze draait zich om en kijkt me verbaast aan. "Isa, wil je bij mij komen wonen?" Ze glimlacht breed en knuffelt me. "Natuurlijk wil ik dat!" Ik glimlach. Dan gaan we met z'n allen naar haar huis om haar spullen te pakken.
Er zijn nog geen reacties.