Sorry, een kleine tijdsprong van een dag..

{vanuit Esmee}

***TUUT-TUUT-TUUT*** mijn wekker gaat, het is half 5. Ik stap uit mijn bed, en ik doe mijn jogging broek en mijn Zwarte Homies sweater aan. Ik loop naar de badkamer, waar mijn moeder zich staat klaar te maken. 'Heb je er een beetje zin in?' vraagt ze als ik naar binnen loop. 'Jaa, heel erg' antwoord ik vrolijk. Ik doe mijn haar in een knotje, en loop dan naar beneden om te eten. Eva zit al aan tafel. 'We gaan bijna op vakantiee!' Roept ze vrolijk. Ik pak een broodje en beleg hem met kaas. snel eet ik hem op, en ga naar boven om mijn tanden te poetsen. Als ik klaar ben ga ik nog even tv kijken want zoals gewoonlijk zijn mijn moeder en Eva nog niet klaar. Over een kwartiertje komt de taxi. ***PLING*** een berichtje, wie is er nu al wakker. Natuurlijk Rein, want hij moet ook mee met het vliegtuig.
Rein: Hee schatje, beetje zin in?
Esmee: Jaa heel erg, 2 weken lang samen!
Rein: Het word toppiee, en als we terug komen je verjaardag
Esmee: jaa dan ben ik ook eindelijk 16
Rein: haha, de taxi is er, ik zie je zo over 5 minuten
Esmee: tot zo xx

'Mam, de taxi is er!' roep ik naar boven, ik zie dat rein uit de taxi stapt en richting de deur gelopen komt. Ik doe de deur open en geef Rein een knuffel 'Hee'. Ik doe mijn jas aan, en zet mijn tas in de taxi. Als mijn moeder en Eva ook in de auto zitten gaan we eindelijk. Het is 2 uur rijden naar schiphol. Maar gelukkig kan ik het wel uithouden in de auto, het is super gezellig met al die kinderen. Eva, Job, Hidde, Timo, Chrisje, Rein en ik. ook zitten de moeder en stiefvader van rein, en mijn moeder in de auto. Rein, Chrisje en ik spelen een deel van de reis flappy bird. We proberen elkaar high scores te halen, het hoogste is tot nu toe 78 van Chrisje. 'JAAA, 84' Roep ik door de bus. Ik leg mijn mobiel weg want ik word er een beetje misselijk van. Ik leg mijn hoofd op Rein zijn schouder, en val in slaap. het is nou eenmaal kwart over 5 's ochtends.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen