Laatste hs!! Super dat jullie het hele verhaal hebben gelezen! Dat doet me echt plezier! Nu, er komt dus een deel 2 maar ik ben ook bezig met mijn andere story dus misschien dat het nog wel een tijdje duurt voor rma 2 komt. Maar als je het wil lezen, zou je dan gewoon abo willen houden op dit verhaal? Dan zet ik hier een nieuw hs met de link naar deel 2 wanneer dat er is. Enjoy dit allerlaatste hs van rma 1!
xxx

(door Silke)
Ik kijk om me heen terwijl ik de zaal binnenloop. Wow! Ze hebben er echt wel werk van gemaakt! Ik ga met Britney, Mylène, Rosanne en Sammantha wat bij de bar staan. De muziek start. Oh my nord, dat is een liedje van Britney en mij. Ik ren het podium op, sleur Britney mee en grijp 2 micro's. We zingen mee met de opgenomen muziek. We beginnen ook pas bij de 2e strofe maar we hebben enorme lol. Na ons nummer stappen we het podium af en begint door de boxen een ander lieje te spelen. Dit keer zonder live zang. We gaan terug naar de bar maar Mylène, Rosanne en Sam aijn al met Melle, Roan en Owen aan het dansen. Britney is ook al gauw weg met mijn broer. Plots staat Rein voor mijn neus.
"Ben jij niet aan het dansen?", vraag ik verbaasd.
"Pas als jij meegaat, ik heb op jou gewacht, kom!" Hij sleurt me mee de dansvloer op en ietwat verlegen begin ik toch te dansen. Het volgende nummer is alweer een liefdesliedje. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik herken de oude ons zo goed in dit nummer!
"He, Silke wat is er?", vraagt Rein, die mijn tranen opmerkt.
Ik besluit eerlijk te zijn. "Oh Rein, ik mis 'ons' zo! Laten we alsjeblieft opnieuw beginnen zodat alles weer is als vroeger!", smeek ik.
"Silke, toch. In ons hart is het toch steeds zo geweest. If you can dream it, you can do it, weet je nog?", zegt Rein. Ik omhels hem. Hij zoent me en ik ben zo gelukkig. Deze avond kan niet meer stuk!
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(door Sammantha)
We stappen allemaal naar buiten. Het bal is gedaan. Het was geweldig! Mijn moeder zit in de auto op me te wachten. Het verbaast me dat ze me zo laat nog wou komen halen! Ik geef Owen een laatste kus voor dit schooljaar.
"We spreken toch af in de vakantie, hé?", vraag ik.
"Ja, tuurlijk, lieverd! We zien elkaar nog wel!" Ik omhels hem en stap daarna naar de auto.
"Leuke dag gehad, Sam?", vraagt mijn moeder, wanneer ik instap.
"Ja, hoor! Echt super", antwoord ik. Terwijl we wegrijden, besef ik pas echt goed dat het vakantie is en ik deze magische een lange tijd niet zal zien. Maar diep vanbinnen weet ik dat RMA altijd de plek zal blijven waar ik me het meest thuis voel. Of ik er nou een tijdje niet geweest ben of niet. Prettige vakantie!
EINDE
(H)(H)(H)(H)

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Yeeeaaaaaaaaaah super goed geschreven

    6 jaar geleden
  • sammainiac

    Omg zo mooi geschreven ik heb nog steeds tranen in mijn ogen please een vervolg.
    Ik zit hier nu gewoon samen met xxxKatexxx, Loenaxxx, en APRILXXX te huilen heel erg bedankt xxx
    Please maak een vervolg

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    *geschreven

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    Mooi geschreveb!!! Ga zo snel mogelijk verder met deel 2!! Als je nog personages nodig heb ik wil wel helpen hoor! Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen