My new classmates
Word al spannend he?
nee zo spannend is nog niet maar dat komt nog wel;)
xxx.
SAM POV:
Ik stap in de klas en iedereen kijkt me aan.
Ik kijk rond en zie dat er veel meisjes in de klas zitten en maar een paar jongens. De leraar die les aan het geven was zei dat ik me voor moest stellen dus dat deed ik. Alle meisjes keken me raar aan toen ik zei dat ik vaker ga skateboarden. Ik wist al meteen dat ze me gingen pesten met briefjes en die dingen omdat ik anders was. Toen ik klaar was zei de leraar dat ik maar naast Justin moest gaan zitten. Ik wist niet wie hij was maar alle meisjes keken mij jaloers aan. Toen ik zag wist ik al wie het was het was die jongen die ik vaker op TMF en MTV had gezien. Nu wist ik ook waarom iedereen jaloers was, hij was beroemd!! Ik ging langs hem zitten en de leraar ging verder met de les. Ik was vergeten te zeggen dat ik nog geen boeken had, toen ik dat zei moest ik maar met Justin mee kijken. Er werden tijdens de les briefjes naar mijn hoofd gegooid, op 1 briefje stond hee skategirl, stay away from Justin, I want him..
Er stond geen afzender op maar toen een nog een briefje werd gegooid pakte Justin hem op en begon hem te lezen daarna gaf hij het briefje aan mij. Er stond op Justin is van mij skategirl! Ik zag Justins gezicht en zag dat hij dit niet leuk vond.
JUSTIN POV:
Er werden de hele les door briefjes naar Sam gegooid. Ik vond dat best wel zielig, ik vond het stoer dat ze van skateboarden houdt. Normaal zijn meisjes zo op mode gericht, maar Sam niet. Ik moest haar in de pauze even vertellen waar de lokalen waren en waar ze haar boeken kon halen. Op 1 van die briefjes die ik had gelezen stond: Justin is van mij skategirl! Meteen toen ik het las wist ik dat die van Gaby kwam. Gaby was altijd jaloers als ik bij een ander meisje stond want zij meende dat ik iets met haar had maar dat is niet zo. Toen de bel ging pakte ik mijn spullen en liep naar Sam toe. Ze was wat verlegen en vroeg of ze bij mij en mijn vrienden wou zitten in de pauze. Zij vond het okee. Toen we klaar waren met eten liepen ik en Sam naar een hok van het boekenfonds. Daar kreeg Sam haar boeken en haar locker sleutel. Ik moest haar nu natuurlijk wijzen waar haar locker is. Toen we bij haar locker kwamen kwam Gaby naar me toe gelopen, ze fluisterde in mijn oor:Wat doe je met haar? Je hoort bij mij wij zijn perfect voor elkaar!Toen ze dat laatste zei liep ik weg, maar Sam bleef bij har locker ze was de boeken er nog in aan het doen. Ik zag dat Sam me raar aankeek.
Stiekem vond ik Sam wel leuk maar wat nu....
Lieve reacties??
Therese jouw beurt;)
Reageer (5)
Ze moet wel een beste vriendin krijgen, ze is dan wel een meisje met jongenstrekken maar iedere meid heeft een bff nodig!
1 decennium geledenjaroerse kinderen zijn fuckig..
1 decennium geledenen Justin heeft niet eens wat met haar!
omg ik haat jaloerse mensen man,
1 decennium geledenmaar de naam gaby vind ik nou weer slecht.
mijn beste vriendin heet gaby en zij is hartstikke lief.
ik haat jaloerse kinderen
1 decennium geledenverder
1 decennium geleden