omdat ik het niet kan laten hier nog eenx, dit is niet de laatste van vandaag denk ik

{vanuit Esmee}

Als ik thuis kom gooi ik mijn tassen in de gang, ik loop de woonkamer binnen. Eva komt op me afgerend 'We gaan vrijdag op vakantiee!!'. Eva is mijn zusje, en doet niets liever dan op vakantie gaan. 'Jaaa, ik weet het!' roep ik terug en lach. 'Wat heb je allemaal gekocht lieverd?' vraagt mijn moeder en loopt naar me toe, ik laat aan mijn moeder en Eva zien wat ik heb gekocht.

Ik loop naar boven, en ga nog even bio door nemen, ik heb morgen een repetitie. Als ik op mijn mobiel kijk zie ik dat het 24 juli is, morgen is het precies een jaar geleden. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik loop naar mijn bed en ga zitten, op mijn nachtkastje staat een foto van mijn vader. Ik pak hem een geef hem een kusje. 'Je blijft voor altijd in mijn hart' fluister ik tegen hem. Mijn moeder komt binnen 'Ik mis hem ook zo erg' zegt ze terwijl ze naast me komt zitten, ze geeft me een knuffel. Ik barst in tranen uit. 'Ik wou dat hij nog hier was bij ons' mijn moeder krijgt ook tranen in haar ogen. We blijven zo een tijdje zitten tot dat ik een berichtje krijg. ***PLING*** ik pak mijn mobiel, ik heb een berichtje van Angelica. 'Ik zie net wat voor dag het is morgen, zal ik je komen ophalen? ik ben er voor je xx'. 'wat is ze toch een lieve vriendin' zegt mijn moeder. 'de beste die je maar wensen kan' zeg ik tegen haar. Ze geeft me een kus op mijn voorhoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen