8!!!

{vanuit Angelica}

'Zullen we dan maar gaan?' vraag ik aan Esmee als we onze tassen hebben gepakt. 'Ja' ze loopt naar Rein en geeft hem een kus 'Doei schatje' zegt hij. Ik loop naar Nils en geeft hem een knuffel. 'Doei!' zeg ik tegen de rest. 'Ik loop wel even mee' zegt Rein. 'Ja ik ook' zegt Nils. We lopen met zijn 4e naar beneden. Bij de deur geven we de jongens nog een knuffel en gaan.

(in de trein)

'Gratis Wi-Fi' roept Esmee, we pakken onze mobiel. ***PLING*** we krijgen allebei een berichtje in de whapp groep met Rosanne.
Rosanne: Hee, zullen we vanmiddag naar het strand?
Esmee: Sorry we zitten nu in de trein naar dansles
Rosanne: Oh oké.
Angelica: Het komt er nog wel van, over 3 dagen hebben we eindelijk zomervakantie!
Rosanne: jaa ik ben er echt aan toe
Esmee: we gaan wel heel vaak afspreken he
Rosanne: jaa natuurlijk
Angelica: Word super gezellig

{vanuit Esmee}

***PLING*** ik krijg nog een berichtje, van Rein.
Rein: heee, ik mis je nu al. Als we vakantie hebben laat ik je niet meer los.
Esmee: Heey schatje, ik jou ook. Deze vakantie word super!
***PLING*** een berichtje van mijn moeder.
Mam: Hee liefje, ik heb net met Sacha gebeld, en we hebben een vakantie geboekt, we gaan vrijdag. Het leek ons wel leuk al jij het tegen Rein zegt.
Esmee: OMG! super leuk, ik ga hem meteen whatsappen.

Esmee: REIINN!
Rein: Esmee...
Esmee: mijn moeder apptje me net, en ze zei dat we vrijdag op vakantie gaan.
Rein: nou,, dan moet ik je nog langer missen.
Esmee: nee dat hoeft niet, we gaan met jullie gezin samen!!
Rein: Neee, maak je een grapje?!
Esmee: nee natuurlijk niet.

ik sluit mijn whatsapp af. 'Rein hoeft je niet te missen, maar ik wel' zegt Angelica. 'Ik ga jou ook missen lieverd' ik geef haar een knuffel. 'We hebben nog een paar dagen, ik ga vrijdag pas weg, en het is nu zondag, en we hebben woensdag vakantie dus dan gaan we gewoon logeren oke?'. 'Ja natuurlijk' Antwoord ze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen