Foto bij Let the walls break down (atl) 51

Jack-Attack in the pic

gelukkig nieuwjaar

We zijn 2 jaar later. Jack en ik zijn nog steeds samen. Ivy is nog steeds met Chester en is blijer dan ooit want binnen 5 maand krijgt ze er een broertje of zusje bij. Sinds de dag van de belofering hebben we geen ruzie meer gemaakt, zelfs geen meningsverschil hebben we gehad. Ondertussen ben ik bij Jack ingetrokken. Pas nadat ik er was ingetrokken ben ik erachter gekomen dat hij eerst mijn ouders gevraagd had of ze er akkoord mee waren dat ik bij hem zou inwonen. Hij was een beetje bang omdat dat zou betekenen dat ze heel wat minder leven in huis hebben en Ivy en mij wel wat minder zullen zien maar niets is minder waar. We gaan nog bijna dagelijks naar daar. Mijn ouders hebben me laten gaan. Ze wisten dat ik vroeg of laat het huis uit zou gaan en omdat het zo goed tussen ons ging en ze dol zijn op Jack hadden ze er geen problemen mee.

Ik ben trouwens sinds 4 maand verloofd. Jack had me gevraagd om met Ivy naar hun concert te komen. Ivy had het hem horen vragen en kwam meteen op ons toegelopen. Ze wou er zo graag naartoe dat ik niets anders kon doen als toegeven. Wist ik veel dat hij toen voor een hele concertzaal vol gillende meisjes mij ten huwelijk zou vragen. ( http://www.youtube.com/watch?v=kr-imE4AGhA maar dan moet je Jack in plaats van Mike zetten). We hebben het huwelijk gepland voor over 2 jaar. Ik wou het vlugger maar Jack was voor 1 keer volwassener dan ik en vond het beter nog een jaar langer te wachten zodat ons voorlopig nog ongeboren kindje al wat ouder was.

Alex is met Lisa getrouwd, ze hebben hun huwelijk samen met dat van Rian en Kara gepland. Eerst was de pastoor er niet mee akkoord maar uiteindelijk heeft hij toegegeven. Zack heeft een vriendin gevonden waar hij al anderhalf jaar mee verkeert.

Ik kom net van mijn werk thuis en doe stil de deur dicht. Ik wil Jack verrassen, normaal zou ik nog bijna 2 uur moeten werken maar mijn baas liet me vroeger naar huis gaan. Ik hoor stemmen uit de woonkamer komen. Eén herken ik als die van Jack, de andere komt me niet bekend voor. Het is een vrouwenstem maar het is niet die van Kara of Lisa en zelfs als Alex, Rian of Zack een vrouwenstem proberen te imiteren is het verre van hoe deze klinkt. Ik open de deur geluidloos en zie een vrouw op Jack zijn schoot zitten met haar armen rond zijn nek. "Ik ben perfect gelukkig met het gezinnetje dat ik nu heb. Ik hoef jou niet in plaats van Ash. Ze is perfect voor mij." zegt hij rustig. "Wat als zij me nu vertelde dat ze jou niet meer hoeft? Dat ze niet meer verliefd is?" probeert ze hem te overtuigen terwijl ze met haar gezicht steeds dichter en dichter bij Jack gaat. "Dan geloof ik je niet. Ik ken Ash van binnen en vanbuiten. Ik heb het heus wel door als er iets is, en zeker als het daarover zou gaan. Je probeert ons gewoon uit elkaar te krijgen zodat je met mij kan verkeren maar hier is een newsflash voor jou: ik hou van Ashley met heel mijn hart en ik ben er van overtuigd dat het wederzijds is. Jij hoort niet thuis in het plaatje van het perfecte gezin met huisje, tuintje, kindje. Niet met mij, er zijn nog genoeg andere mannen waarmee je kan doen wat je wil maar Jack Bassam Barakat is eigendom van Ashley Miller." reageert hij geïrriteerd en draait snel zijn hoofd weg wanneer ze hem wil kussen. "Oh...euhm, hey Ashley" Hij draaide zijn hoofd naar mijn kant en schrok behoorlijk wanneer hij mij zag. "Hey Jack, wie heb je mee naar huis gebracht?" Ik doe mijn best nog te blijven lachen maar met haar op zijn schoot gaat dat moeilijk. "Ze is de tante van één van de klasgenootjes van Ivy." legt hij uit. Terwijl hij met mij praat begint ze haar handen te bewegen... tot onder zijn t-shirt. Jack verstart en geeft geen kick meer. "Oké, tante van één van de klasgenootjes van Ivy. Jij vliegt nu meteen buiten en laat Jack voor de rest van je leven met rust." Ik trek haar bij haar kraag omhoog en smijt haar het huis uit.

Reageer (2)

  • Yuck

    GOEDZO ASHLEY :3 En lief wat Jack zegt hahah 8D
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    ik zie dr al vliegen de tuion inXD whahaha
    happy new year!!:)
    houvnje!@
    hijs gewedlig:D
    verder:)!1xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen