Foto bij Let the walls break down (atl) 50

Matt zijn tattoo met zijn eigen mickey mouse inspiratie

"Heb ik je al gezegd dat er binnen 2 weken een award-show is? Kara en Lisa gaan mee, de vriendinnen van Rian en Alex. Jij en Ivy gaan toch mee hè?" vraagt hij wanneer we 's avonds terug in ons bed liggen. "Euh... ja hoor. Natuurlijk gaan we mee" probeer ik zo overtuigend mogelijk over te komen. "Wat scheelt er? Heeft Ivy weer over haar ouders iets gevraagd?" vraagt hij ongerust. "Nee hoor." stel ik hem gerust. "Wat scheelt er dan? Wil je niet mee naar de award-show. Dat is geen probleem hoor. Als je niet wil dan ga je gewoon niet mee." rammelt hij. "Ik wil wel mee, het is alleen dat ik Kara en Lisa niet ken en ik ben bang dat ze me niet mogen. Ik heb het genoeg meegemaakt in het weeshuis. Je hebt het toch zelf ook gezien, niemand wil wat met mij te maken hebben. Trouwens, nadat je het weeshuis verlaten had moest je iedereen is bezig horen. Wat in godsnaam ziet Jack in dat buitenbeentje? Wat is er nou in godsnaam zo interessant aan haar? Wat heeft zij dat wij niet hebben?" Jack gniffelt een beetje.Boos draai ik me weg van hem. Waarom moet hij daar nou mee lachen? Dat is helemaal niet grappig. "Sorry van dat gegniffel maar je hoeft je echt geen zorgen te maken. Je zal het wel zien, Lisa en Kara zullen je wel aanvaarden hoor. Rian en Alex houden van je, waarom zouden zij het dan niet doen. Als ze je niet aanvaarden krijgen ze toch met Zack, Rian, Alex en mij te doen. Oh, en wat betreft die meisjes van in het weeshuis. Op die vragen kan ik heel simpel een antwoord geven hoor.Ik zie in jou wat ik in hen niet zie, eerlijkheid, oprechtheid, verdriet en op dit moment geluk. Jij hebt een mooi innerlijk en uiterlijk, zij hebben geen van beiden. Bij jou weet je nooit wat je kan verwachten, de ene dag kan je zo zot zijn als een achterdeur, de volgende dag kan je zo volwassen zijn als je zot was de dag ervoor. Dat is nou net zo interessant aan jou. Jij hebt een karakter dat het mijne perfect aanvult en dat hebben zij niet en je bent schattig en je bent van mij." Zo boos als ik net nog was, zo blij ben ik nu. Ik draai me weer naar hem toe en nestel me dicht tegen hem. Hij slaat zijn armen nog rond mij en dan val ik in slaap.

Net zoals Jack gezegd had aanvaarden Kara en Lisa me. We hebben afgesproken bij Lisa thuis, daar maken we ons klaar om naar de award-show te gaan en dan gaan we bij mij thuis waar de jongens zich klaarmaken.

http://images.kapaza.com/photos/21600000/21678612_2.jpg de avondjurk van Ashley
http://images.kapaza.com/photos/21600000/21678612_3.jpg de avondjurk van Lisa
http://images.kapaza.com/photos/21600000/21678612_7.jpg de avondjurk van Kara

http://www.frank-iero.org/atl/gallery/albums/userpics/10001/vma-002.jpg de jongens van All Time Low

De show viel geweldig goed mee, de jongens hebben alle awards waar ze voor genomineerd waren gewonnen. Dolgelukkig gaan we naar de after-party waar iedereen behalve ik dronken wordt. Ze willen dat ik ook wat drink zodat ik lekker mee kan doen maar ik geef niet toe. Ik wil geen ongeval omdat er iemand dronken achter het stuur zit.

"Oké, oké, genoeg gedronken, we gaan naar huis.Het is 4 uur in de ochtend. Eén voor één zoek ik ze bij mekaar en breng hen naar de auto. Zack ben ik wel 4 keer bij de bar gaan weghalen maar nu zit hij toch in de auto. Ik kijk nog eens even rond om te zien of ik wel iedereen mee heb en rijdt dan naar huis.

De volgende morgen zit iedereen met barstende hoofdpijn in de zetel. Ze hebben elk een glas water en pillen in hun hand. "Hoe kan het toch dat jij er zo fris bij loopt? Ik zou zo weer omvallen en verder slapen." jammert Alex. "Omdat ik, in tegenstelling tot jullie, het verstand had niet te drinken." lach ik. "Neem je pillen in, dan gaat die hoofdpijn van jou misschien over." Hij neemt ze in en gaat naar boven. "MAMAAAAA!" roept Ivy van boven. Verwonderd dat ze zo roept loop ik naar boven. "Niet zo roepen, ik heb hoofdpijn." klaagt Alex. "Ga dan van mijn arm af, je doet me pijn, stomme Alex" Alex verlegt zich en slaapt bijna meteen weer. "Ze mogen nooit meer naar een award-show gaan mama, Alex doet me pijn en ze doen allemaal raar als ze gedronken hebben." Lachend neem ik haar in mijn armen en ga met haar naar beneden. "Zullen we een taart en cake bakken? Of wil je iets anders doen?" stel ik voor. "Chocomousse maken?" Ik knik en begin samen met haar alle ingrediënten te nemen.

Reageer (2)

  • VampireMouse

    haahahahah geweldig!
    love it:D:D:D!!
    snel verder ken nie w88 :D!
    en die foto van hun is lkkr XD(A)
    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • Yuck

    hahaha yaaay 8D
    awesome, snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen