Heeey lieve lezertjes :D
sorry, maar ik had dit weekend geen tijd om te schrijven
het was zeg maar een druk weekend.
Ik zal proberen iedere dag te schijven :)
xxx Sanne

Isabelle's pov

Tijdsprong van een week
"OMG OMG OMG OMG, MADDYYY, VANDAAG IS EINDELIJK DE DAG! DE DAG DAT KAJ WEER IN AMSTERDAM KOMT WONEN!" Ik spring als een gek in het rond. Afgelopen week is Kaj nog vaak langs gekomen, en we hebben ook wat leuke dingen gedaan. Hij had donderdag gezegt dat hij vandaag (Zondag) weer terug in Amsterdam komt wonen! Ik heb dus gewoon 3 dagen lang in het rond gesprongen, en Maddy werd er een beetje gek van. "Jaa, ik weet het! Jou vriendje en onze beste vriend komt weer terug bij ons wonen!" We pakken elkaars handen vast en springen in het rond. We zijn echt super blij. We pakken onze jas, tas en fiets, en fietsen samen naar het adres dat Kaj ons gegeven heeft. Als we daar aankomen, staan de jongens er al, behalve Kaj. We kijken verbaast naar het huis. Het is een super groot huis, met een grote tuin en een mooi zwembad. Rond de tuin staat een hek. Even later komt de vrachtwagen met de verhuisdozen aan. De meubels stonden er al, die hadden ze afgelopen week stuk voor stuk overgeplaatst. In de vrachtwagen zitten de kleine spulletjes in dozen. Kaj stapt uit en ik ren meteen naar hem toe. Ik geef hem een knuffel en een kus. "Ik ben echt super blij dat je terug bent!" Kaj kijkt mij glimlachend aan. "Ik ben ook blij om terug te zijn. Terug in mijn stadje, bij mijn vrienden, mijn oude school en het aller belangrijkste, mijn vriendin." Ik glimlach. Met z'n allen helpen we hun de dozen uit te pakken, en alles neer te zetten.

"KOM HIER JIJ!" Ik ren lachend weg, en Kaj rent lachend achter me aan. Ik was met mijn verfroller over zijn gezicht heen gegaan, en nu rent hij achter me aan om het terug te doen. Ik kijk achterom naar Kaj, hij komt steeds dichterbij. Wanneer ik terug naar voren kijk, bots ik tegen een deur op en val op de grond. Kaj komt naar mij toe. "Gaat het wel?" Ik barst in het lachen uit. "Wauw, dat was echt dom van mij." Kaj helpt me opstaan, en samen lopen we hand in hand terug naar zijn kamer. We gaan weer verder met het verven van zijn muren, want alleen dat moest nog gebeuren. Als we klaar zijn, leggen we onze verfrollers weg. "Wil je wat te drinken?" "Jha, lekker." Samen lopen we naar beneden, naar de keuken. "Jullie nieuwe huis ziet er echt super leuk uit!" Kaj kijkt me glimlachend aan. "Dankje! En bedankt voor het helpen, het was echt super gezellig." Ik glimlach. "Graag gedaan."

Sorrryyy dat het hoofdstuk zo kort is, maar ik heb echt super weinig inspiratie. xx

Reageer (1)

  • AshIsMine

    hier nog wat inspriratie.......
    ze mag bij hun komen wonen, en dat vraagt Kaj dan op een hele speciale manier...
    goede inspiratie??????
    xx mede braviour

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen