Hope u like it,
Reactie, kudo en abbo's zijn welkom :)

Line, kom op!” “No way! Echt niet, dadelijk leest hij hem wel, en dan? Dan lacht hij me uit, zeker weten.” “Stel je niet aan! Hij vind hem vast mooi, net als ik!” “Rosaline, ik meeen het, ik doe het echt niet!” “Oke, dan doe ik het wel.” Rosaline grist de brief onder mijn neus en rent ermee door mijn huis. “ROSALINE AUTIST, KOM TERUG MET DIE BRIEF" Mijn naam is Line Ik ben 14 jaar, heb bruin haar en groene ogen. En woon in Markelo. Dat is op ongeveer 11 kilometer afstand van Goor, waar Daan woont. Ja, Daan Zwierink ja, van Mainstreet. Ik ben super fan van Mainstreet. Nouja, niet alleen een fan. Ik ben dus verliefd op Daan. Maarja, hij kent me toch niet, hij heeft zoveel fans.. Ik bedoel, hij zal nooit iets voor me voelen ofzo. Waar ik en mijn beste vriendin Rosaline het over hebben, is een brief die ik heb geschreven voor Daan. Huh, een brief?! Ja, een brief. Waar al mijn gevoelens voor hem instaan. Het is een lange brief met veel details enzo. Gênant dus.. Rosaline zei, dat als ik een brief schrijf zonder hem te versturen, mijn gevoelens voor hem minder zouden worden. Maar die gek wil dus dat ik hem écht opstuur. Haha no way dus..

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen