Hoi
sorry had gister geen tijd maar hier part 5
Kus'

Na 5 minuten gaat de deurbel. 'Niet open doen Rein.' Zegt een stem in mn hoofd. Toch hoor ik opeens de stem van Inge binnen. 'Rein zit boven.' hoor ik mn moeder zeggen. 'Dankuwel mevrouw.' zegt inge op een lieve toon. Zo praat ze normaal nooit. Er wordt geklopt. 'Binnen.' zeg ik na een aantal seconden. Inge stapt voorzichtig binnenen gaat naast me op mn bed zitten. 'Nou Rein, wat ik je dus wou vertellen is dat ik van je houd. En ik zou maar met me nemen anders doe ik die Kim en Kelly van je wat. Begrepen?' zegt Inge kwaadaardig lachend. Ik kijk haar bang aan. 'Rein heb je het begrepen?' Zegt Inge boos. 'Ja.' zeg ik met een bange stem. 'En ohja, je zegt dit tegen niemand. Anders doe ik jou ook wat.' Zegt inge nog snel. Ik knik. Ze staat op en loopt mn kamer uit. Ik loop met haar mee nas beneden. Als ze haar jas aan doet wil ik weer sneaky nar boven lopen maar ze geeft me al een kus op mn mond, die ik weer snel afveeg met mn mouw. Als Inge weg is loop ik snel naar boven en loop mn kamer in. Ik ga voor de deur zitten en whatsapp Kim. 'Kim kom snel. Ik heb je nodig. x' Meteen daarna antwoordt ze. 'Ik kom er aan, superkim is onder weg ;)' Ik sluit whatsapp af en ga naar twitter. Ik lees mn tl een beetje door en tweet : 'Ohnee, waar ben ik nou weer beland?'

Reageer (1)

  • MainiCorn

    Stoer verhaal Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen