Eindelijk is het dan zover roep ik kei hard naar angelica als ze de achterdeur open maakt, samen gaan we naar boven want ik weet natuurlijk weer niet wat ik aan moet trekken. Als ik aangekleed ben en ik met myn make-up bezig ben zegt angelica ' Veer je ziet er top uit als Nils je nu niet ziet staan is hij echt blind' ik begin te lachen ik hoop het, ik vindt hem al zolang leuk en vandaag hebben we dan eindelijk een meet&greet met hem. jaaa en met rein zegt angelica. Dan horen we getoeter snel pakken we onze jassen en rennen naar buiten het is de moeder van angelica die wilt vertrekken, we stappen in de auto en als we eenmaal onderweg zyn zetten we kei hard de cd van mainstreet aan om alvast in de stemming te komen. We staan voor een stoplicht te wachten als angelica kei hard begint te schreewen kijk naast je veer. ik kijk naast me en kijk recht in de mooie bruine ogen van Nils. Hij zwaait naar me , even lijkt het als of alles om me heen niet meer bestaat. Op het moment dat ik terug wil zwaaien gaat het stoplicht op groen en rijden we weg. Ik baal super erg maar het duurt niet lang als we het pakeerterein van het concert oprijden ben ik alles alweer vergeten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen