Angelica en ik lopen naar de ingang van het concertgebouw, als we binnen komen mogen we gelijk door lopen naar de ruimte waar Nils, Daan, Rein & Owen ook zijn. de zenuwen razen door mijn lief op het moment dat ik Nils zie, Angelica ziet het en zegt komt goed meissie gewoon jezelf zijn. ik loop naar binnen en op het moment dat ik wil gaan zitten hoor ik een bekende stem achter me. het is Nils. heey zegt hij ik ken jou ben jij niet dat meisje wat ik net bij het stoplicht zag? uhhh jaa ik denk het zeg ik. omg ik kan mezelf wel voor me kop slaan de jongen van me dromen staat voor me en ik zeg weer iets stoms. gelukkig merkt hij niks en begint te lachen. je bent mooi en grappig zegt hij.... ik voel dat ik rood wordt. dan komt Angelica aan lopen en zegt Veer geef je mobiel dan maak ik een foto van jullie samen. wacht zegt Nils ik heb een beter plan dadelijk komt er een echte fotograaf en die zal ik wel vragen of hij een paar extra foto's van mij en hoe heet je eigenlijk? vraagt hij lief. ik heet Vera ze ik en ik geef hem een hand. sorry ik moet gaan zegt Nils zie ik je zo nog? jaa tot zoo roep ik hem na. als ik me omdraai zie ik Esmée en Fee bij Angelica staan, ik loop naar ze toe. dat zag er nog al romantisch uit zegt Esmée. ik begin te blozen. snel zegt Fee zullen we nu eindelijk met ze op de foto gaan ik sta hier al zolang. ik begin kei hard te lachen en met ze 4e lopen we naar de fotograaf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen