Hee,
weet iemand een makkelijk progamma om foto's te bewerken?
Alvast bedankt :D

Veel lees plezier.

xoxo

Lena Hace.

Er waren alweer drie dagen voorbij gevlogen, ookal voelde het al veel langer dan drie dagen. Nadat ik Niall had gesproken had ik hem nog vaak aan hem gedacht, aan zijn mooie perfecte glimlach en zijn mooi geverfde blonde haar. Niall de stille en gevoelige jongen van het middelbare, hij was veranderd in een jong volwassen man, misschien was hij nog steeds wel wat verlegen of zo kwam hij over in onze klas. Ik draaide de kraan open om warm water in de afwasbak te laten stromen, ik legde er een paar glazen in en dompte ze onder en liet ze staan op het uitdrup rek. Een zachte zucht verliet me mond, zou ik Niall eigenlijk nog wel eens gaan spreken? Waarom denk ik eigenlijk zo vaak aan hem, vroeger in de klas viel hij me amper op. Achter me hoorde ik een zachte kuch vlug draaide ik me om en glimlachte naar de man ik zat weer eens in me eigen wereldtje. 'Wat mag het zijn?' zei ik en glimlachte na de man. Hij keek me aan 'Ehm doe mij maar een espresso' ik knikte 'er nog wat bij gewild?' vroeg ik de man schudde zijn hoofd 'nee bedankt' ik knikte en draaide me om naar het koffie zet apparaat en zette het epresso glas er onder dat ik van het rek naast me had gepakt. Nadat de espresso klaar was legde ik er nog een koekje naast en zette het op de bar neer en liep naar de kassa. '1 espresso dat is dan twee euro veertig' zei ik, de man pakte zijn portomonee en haalde er een munt van twee en één van één uit. 'Hou de rest maar' hij glimlachte en pakte zijn espresso en liep naar een tafelbij het raam. Voordat ik me wilde omdraaien rinkelde het belletje van de deur alweer, ik draaide me weer terug en schrok even van de gedachte dat Niall daar stond. Niall wat deed hij hier? Hij keek me aan en glimlachte, waarom kwam hij hier? 'Hoi, wat mag het zijn?' probeerde ik normaal te zeggen, straks zou hij denken dat ik nog steeds zo was als vroeger ookal wilde ik van mijn foute leren. Nee ik was vroeger niet een lieverdje, totaal niet. Eigenlijk deed ik alles wat god verboden had, nou oke dat is wel grof gezegd maar ik deed genoeg dingen dat eigenlijk niet door de beugel konden, en nu ik klaar was met me opleiding zag ik in dat het leven niet alleen feesten was. Ik moest mezelf concentreren op werk, me eigen appartement wat ik inmiddels had gehuurd en een paar maande in woonde. 'Doe maar een warme chocolade melk met slagroom' ik knikte en draaide me om en pakte de bruine mok en tikte op het apparaat voor chocolademelk, onder tussen paktje ik een schaaltje waar ik het slagroom in liet spuiten. Even wachtte ik op het apparataat van de chocomelk en pakte toen de mok en zette het op een bruin schoteltje wat er precies bij pastte. Ik zette het voor zijn neus neer. 'Alsjeblieft' zei ik en schoof een plukje haar achter me oor, langzaam keek ik hem aan. Het was best een schatje 'dankje' hoorde ik hem zeggen en zag hoe hij met het lepeltje de slagroom in de chocomelk schoof. 'Dus.. alles goed?' vroeg Niall langzaam knikte ik 'Ja gaat prima, ik heb werk nu dus.. ' ik haalde me schouders op en keek hem aan. 'En met jou?' ik voelde me er wat ongemakkelijk over en keek hem niet al te veel aan. 'Ja gaat super' hij glimlachte en nam een slok van zijn chocolade melk. 'Ik had je hier eigenlijk helemaal niet verwacht' mompelde ik zacht en keek hem aan 'Oh ik kwam hier altijd wel vaker hoor' hij grijnsde naar me waardoor ik knikte. Even was het stil en gleden mijn ogen door het café heen, eigenlijk kon het hier en daar wel een spatje verf gebruiken. ' En sinds wanneer heb jij bedacht om te gaan werken? Vroeger was je daar toch nooit van? Toch meer van het feesten ?' Geschrokken door de vraag keek ik hem aan en beet op me lip. Niall zijn ogen keken me diep aan terwijl hij een slok nam van zijn chocomel. 'Soms moet je dingen vergeten, en .. '


__
Sorry als er foutjes in staan.
Reacties ? :)

Reageer (1)

  • MrStark

    CLIFFHANGER XD

    De foutjes, I don't care. Ik lees er toch wel over heen :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen