Foto bij 5.2 sleepover

‘Wanneer verjaar je?’ was Dereks eerste vraag. Ik keek hem even ongelovig aan en kreeg toen de slappe lach. ‘Wat nu?’ vroeg hij verontwaardigd. Ik schudde mijn hoofd. Zit hij de hele tijd te zeggen dat het een ramp wordt, vraagt hij naar mijn verjaardag. ‘2 februari.’ ‘Ah, damn, nu ben ik de oudste niet meer’, zei Justin met een pruillipje. ‘Ocharme toch’, lachte ik. ‘Ben je single?’ vroeg Jared met een rare wenkbrauwwiebel. ‘Ja duuh’, antwoordde ik. Tot een paar dagen geleden moest niemand iets van me weten. ‘Jullie?’ vroeg ik snel. Ik mocht ook wel eens iets van hen weten. Emma werd een beetje rood. ‘Emma is sinds een eeuwigheid samen met haar buurjongen, Justin en ik zijn single, Jared is wanhopig en Derek vindt daten onzin’, antwoordde Ava. Jared gooide een kussen naar haar hoofd en riep kwaad: ‘Ik ben niet wanhopig!’ Iedereen begon te lachen en uiteindelijk kreeg Jared zelf ook een zwakke glimlach op zijn gezicht. ‘Ik heb een beter idee, doen we niet gewoon truth or dare?’ gilde Emma opeens hyperactief. Iedereen stemde in. ‘Ik begin’, zei Derek op een toon die geen tegenspraak dulde. Ik zuchtte. ‘Audrey, truth or dare?’’Heel origineel en onverwacht’, gromde ik en hij grijnsde breed. ‘Ehm, truth?’ zei ik dan maar. ‘Van wie of wat ben je het aller-bangst?’ Ik verstijfde en Justin naast me ook. ‘Wat is dat nu voor een vraag?’ zei Justin snel, waarschijnlijk om me tijd te geven om iets te bedenken. ‘Dat is toch niet zo’n rare vraag?’ verdedigde Ava Derek. ‘Van muggen’, zei ik snel. Iedereen keek me verbaasd aan. ‘Ik ben allergisch, ik kan niet tegen hun gezoem en ze zien er eng uit’, fluisterde ik verlegen. Dat was niet eens een leugen, ik was echt allergisch en die rotbeesten hielden me in de zomer vaak de hele nacht wakker. ‘Daar heb je een punt’, gaf Emma me gelijk. Ik glimlachte. ‘Jared, truth or dare?’ ‘Dare’, zei hij stoer. Ik zuchtte, ik was niet goed in opdrachten verzinnen. Justin fluisterde wat in mijn oor en ik begon te glimlachen. ‘Kus Derek.’ Jared en Dereks mond viel open en Emma en Ava begonnen te lachen. ‘Justin, die krijg je terug!’ gromde Jared. ‘No way, blijf uit mijn buurt’, gilde Derek toen Jared wat dichter naar hem toe ging. ‘He, doe nu niet zo lastig’, mompelde Jared. Justin glimlachte naar me en ik glimlachte naar hem en ik was een tijdje helemaal afgeleid door zijn bruine ogen. Opeens begonnen Emma en Ava te joelen en ik keek snel terug naar Derek en Jared. Ze waren alle twee heel hard over hun gezicht aan het wrijven. ‘Ik ga hier nachtmerries van krijgen’, gilde Jared, en we schoten weer in de lach. ‘Justin!’ schreeuwden Jared en Derek tegelijkertijd. ‘O-oh’, mompelde Justin zo stil dat ik de enige was die het hoorde. Ik glimlachte naar hem. ‘Dare’, zuchtte hij. Derek en Jared begonnen druk te fluisteren. ‘Oké, Justin, oog om oog. Jij mag Audrey kussen.’ Nu viel mijn mond open. Wat? Ava en Emma keken ons geamuseerd aan. Ik keek naar Justin en hij zag knalrood. ‘Whatever’, mompelde hij dan. Hij draaide zich naar me toe en kuste me vol op mijn mond. Mijn ogen vlogen even open en vielen toen langzaam dicht. Zijn lippen waren heel erg zacht. Het leek wel een eeuw, maar achteraf gezien duurde het misschien maar drie seconden. Ik zag nu ook knalrood en keek beschaamd naar de grond. Ik kreeg een heel raar gevoel in mijn buik en moest meteen aan Ava’s woorden denken. Nee, sprak ik mezelf toe, je bent niet verliefd. Ik keek weer op en Justin mompelde: ‘Sorry.’ Ik glimlachte naar hem, keek heel bewust niet naar zijn ogen en concentreerde me toen weer op Emma die twijfelde tussen truth en dare.




ik vond deze moeilijk om te schrijven x) ik had geen inspi voor vragen x) anyway, het is niet omdat ze gekust hebben dat ze meteen een koppel gaan worden. sorry ^^

Reageer (10)

  • ilovefun

    Leuk, Leuk, leuk!!
    Snel verder.?

    xx

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Wat jammer nu! Ze staan net zo schattig!
    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Brightness

    Whaaaa,,
    Hij is
    GEWELDIG!! x

    1 decennium geleden
  • Incerto

    snel verder <3

    xx

    1 decennium geleden
  • OHMYNANDO

    leuk leuk leuk.
    verder ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen