089.
ik heb weer een laptop.
dan kan ik weer normaal typen en een einde aan dit verhaal gaan maken.
(nee, het is echt niet binnen 30 hoofdstukken oid afgelopen maar ik wil wil wil dit verhaal afmaken)
"Isa!" Vrolijk roept Jake mijn naam als ik samen met Harry en Zayn de tattoo zaak in loop. Harry heeft vannacht nooit meer gemerkt dat ik bij Eleanor en Louis in bed ben gekropen. Ik werd al vroeg wakker tussen Louis en Eleanor in, beide hadden ze hun arm beschermend om me heen geslagen. Met moeite had ik mezelf bevrijd en ben ik weer bij Harry gaan liggen. Zwakjes glimlach ik naar hem en leg de ontwerpen op zijn toonbank. Vandaag ga ik eindelijk de drie tattoos laten zetten die ik eigenlijk al na het bezoek wan het ziekenhuis had willen laten zetten. Als ik Zayn en Harry mag geloven willen ze er misschien ook nog wel een laten zetten. Beide jongens hangen met hun gezicht over mijn schouder om te kijken naar de ontwerpen.
"Liam is gonna be sooo jalous" grinnikt Harry en Zayn maakt een instemmend geluidje. Verbaasd kijk ik de jongens aan
"Die Batman tattoo" verduidelijkt Harry zich.
"En Liam is niet de enige, misschien wil ik ook wel zo een" zegt Zayn. Nonchalant haal ik mijn schouders op, er zijn zoveel mensen de het Batman logo hebben als hij het ook wil ga ik hem niet tegen houden.
"Laten we beginnen met deze" zegt Jake wijzend naar het double infinity teken dat ik op mijn pols ga laten zetten. Rustig ga ik op de stoel zitten, mijn spanningslevel is redelijk rustig vandaag, eigenlijk om de verkeerde redenen -de pijn van de naald die zometeen op mijn arm wordt gezet- maar nu mag het. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond als de naald contact maakt met mijn huid.
Veel te snel is de tattoo al gezet en verdwijnt de naald weer. Harry kijkt me wantrouwend aan als ik teleurgesteld zucht maar ik ontwijk zijn blik. Tijdens het zetten van de tattoo heb ik spontaan nog een idee gekregen voor een tattoo die ik ook meteen wil laten zetten. Ik heb Zayn de opdracht gegeven om research te doen. "Ik heb nog steeds geen idee welk liedje dit is maar ik kom steeds hetzelfde tegen dus dit zal wel goed zijn" zegt hij en overhandigt mij een blaadje met de noten voor 'oh eileen'
Harry en Zayn zijn nu eerst aan de beurt zodat ik mijn tattoo eerst nog kan uitwerken. Geconcentreerd begin ik een deel van het blaadje na te tekenen. De eerste vier noten van het refrein wil ik op de plek waar mijn hart zit laten tatoeëren.
Helemaal vol getatoeëerd loop ik uiteindelijk weer naar buiten. Onderweg naar de auto lopen we langs een elektronica zaak waar ik de jongens mee naar binnen sleep.
'Ik heb zes iPod classics nodig, zwarte wil jij ze bestellen? Dat gaat sneller' typ ik op Harry zijn telefoon. Zijn ogen vallen bijna uit zijn oogkassen
"Zes?!? Weet je dat zeker?" Geïrriteerd rol ik met mijn ogen en knik. Twijfelend kijkt hij me nog een keer aan maar doet toch wat ik zeg als ik hem richting de balie duw.
"Euh, hi, hebben jullie nog zes zwarte iPod classics?" Zijn vraag klinkt zo twijfelend dat de medewerker spottend opkijkt tot hij ziet wie er voor hem staat.
"Zes? Dat moet ik even nakijken" zegt hij en verdwijnt meteen naar het magazijn.
"Wat moet je in vredesnaam met zes van die dingen?" Fluistert Harry ongemakkelijk naar me
"Hoe ga je dat überhaupt betalen?" Vervolgt hij als ik niet reageer.
'Jullie denken echt dat ik geen geld heb he?' Typ ik als antwoord
'Als ik geen geld zou hebben waarom zou ik dan zomaar 150 pond uitgeven aan koekjes voor een jongen die ik niet ken?' Traag leest hij de tekst en krabt dan moeilijk aan zijn achterhoofd
"Daar heeft ze een punt" grinnikt Zayn die alles heeft meegekregen. Snel reken ik de zes iPods af bij de opeens wel heel erg vriendelijke medewerker. Ik krijg er zelfs nog een iTunes card bij van vijftig euro omdat ik er zo veel kocht. Die kaart heb ik in het voorbij gaan in iemand zijn handen gedrukt omdat ik toch geen idee heb wat ik er mee moet doen.
Reageer (2)
Yeaaaaaaah ik zat al te wachten tot het verder ging!
1 decennium geleden