18
ik was al een tijdje uit het ziekenhuis. een week nadat ik uit het ziekenhuis was, verhuisde ik met papa mee naar londen. ik had liam, kaitlynn en michiel nederlands proberen te leren, wat heel er faalde. nogsteeds zat ik in een rolstoel. ik zou morgen beginnen met revalideren, terwijl de dokters in londen allemaal gezegd hadden dat ik niet meer zou kunnen lopen. toch was ik eigenwijs en wou perse weer lopen, en dus mocht ik toch revalideren, al was de kans klein dat ik weer kon gaan dansen, maar ik ga er toch voor.
het was nu zondag, wat betekende dat ik morgen, maandag dus, zou beginnen met revalideren. samen met niall was ik opweg naar nandos, ik had nogsteeds die bon en hij wou perse vandaag. hij duwde de rolstoel met mij erin het restaurant binnen. algauw wees een ober de weg naar een tafel. 'would you sit in your wheelchair or on this normal chair' vroeg niall ik wees naar de stoel. hij tilde me op en zette me op de normale stoel neer. 'thanks' zei ik zachtjes. 'you hate that wheelchair dont you?' vroeg niall. ik knikte terwijl ik het restaurant bekeek.
'you know what you want to eat?'vroeg niall. 'no its impossible, i was like something with chicken, but everything is with chicken' zei ik, 'you can choose'. hij bestelde het eten terwijl ik naar niall bleef staren. 'stop looking like that its creepy' zei hij naar een tijdje terug kijken. 'i know' zei ik. ik schrok me rot toen er ineens een ober met het eten kwam. ik was aan het eten toen ik opschrok van niall die zijn drinken omgooide. hard begon ik te lachen toen ik zijn gezicht zag.
'niall can i ask you something' vroeg ik zachtjes toen we in het parkje achter het huis liepen. hij parkeerde mij en ging zelf op het bankje ztten. 'ofcourse you can, you can ask everything' zei hij. 'well, isnt it hard for everyone at home that im here to' vroeg ik zachtjes, terwijl ik een traan van mijn wang veegde. niall kwam voor mij zitten en pakte mijn handen. ik keek weg zodat ik hem niet aan hoefde te kijken. tot ik een hand onder mijn kin voelde en gedwongen werd hem aan te kijken. 'darcy listen to me, it isnt hard, it is weird cause theres another teenager now, and you and michiel fight at some times, but harry is happier then ever that he has you back, kaitlynn is really happy that she has finally a big sister, michiel sees you as his little sister, but he is scared he loose you, liam has neve been so happy, and he is really close with you, and im really happy that your here to' zei hij. ik knikte. hij veegde de tranen van mijn wangen af.
Er zijn nog geen reacties.